أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۶۲۸
زمان انتشار: ۰۹:۴۰     ۱۱ مرداد ۱۳۹۹
گزارش روزنامه گل؛
سرمربی پرسپولیس که به سختی نیمکت این تیم را دوباره و بعد از 6 سال به دست آورد و حتی به خاطر آن گفته می‌شود قید تیم ملی را زد آیا حضور در پرسپولیس را به این پیشنهاد نجومی ترجیح خواهد داد؟
به گزارش پایگاه 598، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که از نیم فصل لیگ نوزدهم هدایت این تیم را بر عهده گرفت موفق شد تا پرسپولیس را به چهارمین قهرمانی متوالی‌اش برساند. یحیی با قهرمانی پرسپولیس در واقع اولین قهرمانی لیگ برتر خود به عنوان سرمربی را هم به دست آورد. افتخاری که باعث شد حالا سرمربی پرسپولیس از خارج از ایران هم مشتری داشته باشد. رضا ترابیان یکی از دوستان صمیمی یحیی و دستیار سابق او در لیگ دوازدهم هفته قبل عنوان کرده بود که یحیی توانایی مربیگری در خارج از ایران را هم دارد. شاید اشاره او به پیشنهادی بود که از لیگ آذربایجان به سرمربی پرسپولیس شده است.

بعد از حضور چند بازیکن از لیگ ایران در فوتبال آذربایجان حالا یکی از تیم های لیگ این کشور دست روی یحیی گل محمدی گذاشته تا سرمربی جوان پرسپولیس با پیشنهاد اغواکنندهای روبه رو شود.

در یکی دو فصل اخیر بازیکنانی مانند مهدی شریفی و سامان نریمان جهان تجربه حضور در لیگ آذربایجان را داشتند و حضور گل محمدی می‌تواند اولین سرمربیگری یک ایرانی در این لیگ را رقم بزند.

پیشنهادی که به یحیی ارائه شده طبق گزارش روزنامه گل یک میلیون دلار است . رقمی نزدیک به 21 میلیارد تومان که می‌تواند برای هر سرمربی ایرانی وسوسه‌انگیز باشد. باید دید پاسخ یحیی که برای حضور در پرسپولیس در نیم فصل دوم رقمی معادل 2 میلیارد تومان قرارداد بسته به این پیشنهاد چه خواهد بود. 

 سرمربی پرسپولیس که به سختی نیمکت این تیم را دوباره و بعد از 6 سال به دست آورد و حتی به خاطر آن گفته می‌شود قید تیم ملی را زد آیا حضور در پرسپولیس   را به این پیشنها نجومی ترجیح خواهد داد؟

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها