امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۴۷۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
حضور لورنزو اینسینیه، ستاره ایتالیایی ناپولی در دیدار مقابل بارسلونا در هاله ای از ابهام قرار دارد.
قرار گرفتن ناپولی در رتبه هفتم جدول سری آ پیش از دیدار دیشب این تیم مقابل لاتزیو قطعی شده بود، اما جنارو گتوزو در تصمیمی عجیب و در فاصله یک هفته مانده به دیدار مقابل بارسلونا از بسیاری از بازیکنان اصلی خود در ترکیب ثابت استفاده کرد و این تصمیم حالا ممکن است تبعات جبران ناپذیری برای او داشته باشد.

 

لورنزو اینسینیه در اواخر بازی دیشب مقابل بیانکوچلستی دچار مصدومیت عضلانی شده و اخبار حاکی از احتمال بالای غیبت او در بازی حساس هفته آتی مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان است. این مهاجم باتجربه زمین را با درد زیادی ترک کرد و بسیاری از منابع مدعهی شدند بعید است او قادر به حضور در ترکیب تیمش در بازی پیش رو باشد.

 

ناپولی در دیدار رفت و در استادیوم سن پائولو به تساوی 1-1 برابر بارسلونا رضایت داد و در شرایطی که مشخص نیست بازی برگشت در اسپانیا یا در پرتغال برگزار می شود، بی شک بدون لورنزو اینسینیه کار دشواری برای جبران این نتیجه و صعود به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان خواهد داشت. البته در ترکیب تیم مقابل نیز آرتورو ویدال و سرخیو بوستس محروم هستند و مشخص نیست آنتوان گریزمان قادر به بازی کردن مقابل ناپولی خواهد بود یا خیر.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها