يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۷۵۷
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۲ مرداد ۱۳۹۹
علیرضا بیرانوند در اولین گام با رویال آنتورپ موفق به کسب جام حذفی بلژیک شد.
به گزارش پایگاه 598، فینال جام حذفی بلژیک در حالی برگزار شد که علیرضا بیرانوند به دلیل غیبت در تمرینات و تاخیر در سفر به بلژیک، این بازی غیبت داشت و به جای او داوور ماتیاس گلر ۲۰ ساله کروات از دروازه آنتورپ سنگربانی کرد.

این دروازه‌بان جوان اتفاقا عملکردی خوبی را از خود نشان داد و با ثبت یک کلین شیت بازی را به پایان رساند و آنتورپ هم با تک گل رافائلوف به پیروزی شیرین و قهرمانی جام حذفی رسید.

بیرانوند اگرچه در بازی حضور نداشت و به میدان نرفت اما در پوستر قهرمانی قرار گرفته است. او که با پرسپولیس ۷ قهرمانی در تورنمنت های مختلف داخلی و یک مدال نقره لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورد، حالا کارش در بلژیک را با قهرمانی جام حذفی آغاز کرده و امیدوار است روند موفقیت ها در اروپا نیز برایش ادامه داشته باشد.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها