أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۷۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۳۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
بارسلونا قصد دارد برای خرید ویلیان، ستاره برزیلی چلسی اقدام کند.
به گزارش پایگاه 598، عملکرد درخشان ویلیان در روزهای آغاز دوباره فوتبال باعث ابراز تمایل مجدد چلسی به ادامه همکاری با این بازیکن شده است. اما باشگاه انگلیسی نمی خواهد به این بازیکن 32 ساله پیشنهادی یشتر از دو سال بدهد و ویلیان قویا خواهان عقد قراردادی سه ساله برای آینده است و بارسلونا قصد دارد خواسته او را برآورده کند.

 

 

اسکای اسپورتس مدعی شد بارسلونا برای جذب ویلیان وارد عمل شده و به او قراردادی سه ساله پیشنهاد داده است. قرارداد فعلی وینگر برزیلی در استمفورد بریج در ماه آگوست به پایان می رسد و به نظر می رسد او در پایان فصل جاری تیم فرانک لمپارد را ترک خواهد کرد.

 

البته انتقال ویلیان برای بارسلونا رایگان خواهد بود و ممکن است بعد از چند سال مطرح شدن شایعه حضور این بازیکن در نوکمپ، بالاخره این انتقال نهایی شود. البته به جز بارسا، اخباری در مورد ابراز علاقه آرسال و همچنین اینتر میامی تحت مالکیت دیوید بکام برای جذب این بازیکن منتشر شده است. ویلیان در این فصل 11 بار موفق به گلزنی شده و 9 پاس گل نیز ارسال کرده است. بارسلونا پیش از شیوع ویروس کرونا بازیکنانی چون نیمار یا لائوتارو مارتینز را برای تقویت بخش هجومی در نظر گرفته بود، اما مشکلات مالی اخیر ممکن است در نهایت باعث شود تنها ویلیان در این تابستان لباس بلوگرانا را بر تن کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها