يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۷۹۹
زمان انتشار: ۰۹:۴۲     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
گروکشی از داور مطرح فوتبال؛
داوران و ناظران یک مسابقه لیگ یکی پس از پایان بازی در اراک با اتفاق عجیبی مواجه شدند.
به گزارش پایگاه 598، پس از آنکه دیدار یکشنبه شب تیم‌های آلومینیوم و ملوان انزلی در چارچوب هفته سی و دوم لیگ یک با برتری نماینده اراک به پایان رسید، داوران و ناظران این مسابقه قصد داشتند به هتل برگردند تا با جمع کردن وسایل خود به شهرهای‌شان برگردند ولی در این بین با اتفاق غیرمنتظره‌ای روبه‌رو شدند.

 

بعد از پایان این بازی، مدیر هتل زاگرس اراک به دلیل بدهی ۱۰۰ میلیون تومانی باشگاه آلومینیوم
تصمیم گرفت تا کارت ملی امیر عرب‌براقی داور مطرح فوتبال ایران و کمک‌های او و همچنین ناظر داوری و نماینده مسابقه را ندهد تا آنها برای خروج از هتل با مشکل مواجه شوند.

 

ممانعت مدیر هتل زاگرس اراک در دادن کارت‌های ملی داوران و ناظران مسابقه آلومینیوم و ملوان، موجب می‌شود تا پای پلیس هم به میان بیاید و نیروی انتظامی برای ختم این قائله وارد شود.

 

باشگاه آلومینیوم اراک نیز پس از در جریان قرار گرفتن این موضوع توسط یکی از اعضای تیمش، چک ۵۰ میلیون تومانی را برای مدیر هتل زاگرس می‌فرستد تا او کارت‌های ملی داوران را بدهد، اما او تصمیم خود را تغییر نمی‌دهد و عنوان می‌کند که چک فقط یک امضاء دارد، در حالی که چک‌های باشگاه آلومینیوم دارای دو امضاء است.

 

رقم خوردن این اتفاقات عصبانیت شدید عرب‌براقی که باید بعد از قضاوت یک بازی سنگین با خودرو به تهران سفر می‌کرد و همچنین ناظر مسابقه که باید به اصفهان می‌رفت را به همراه داشت تا یکی از اتفاقات عجیب هفته به این شکل رقم بخورد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها