أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۸۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۵     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
انتقاد عجیب رونی: سر الکس باعث شد به بارسا ببازیم!
به گزارش پایگاه 598، وین رونی ستاره سابق منچستریونایتد در یک انتقاد کم سابقه از مربی افسانه‌ای این باشگاه سر الکس فرگوسن به شکست یونایتد مقابل بارسلونا در فینال چمپیونزلیگ اشاره کرده و می‌گوید تاکتیک‌های فرگوسن که از آنها به عنوان تاکتیک‌هایی برای خودکشی یاد می‌کند عامل این شکست بوده.

 

سر الکس در دوران 27ساله حضور در یونایتد به عنوان مربی دو بار فاتح باشگاه های اروپا شد. اما در فینال لیگ قهرمانان 2009 درحالیکه یونایتد در شهر رم به مصاف بارسا رفته بود تلاش سر الکس برای وفاداری به فلسفه فوتبال یونایتد با ارائه یک بازی روان و هجومی فرصت را در اختیار مهاجمین برجسته بارسلونا گذاشت تا این تیم با دو گل اتوئو و مسی با نتیجه 2-0 به پیروزی رسیده و فاتح جام قهرمانی شود.

 

 

در آستانه سفر رئال مادرید به منچستر برای دیدار با سیتی در لیگ قهرمانان، وین رونی در گفتگو با ساندی تایمز گفت: " برای رئال بازی کردن و گفتن اینکه ما در این بازی توپ را به حریف واگذار می‌کنیم خیلی سخت است. برای یونایتد هم همینطور است. ولی ما در دو فینال لیگ قهرمانان در مقابل بارسلونای گواردیولا شکست خوردیم چون سعی می‌کردیم از بالای زمین حریف پرس کنیم و نگذاریم توپ در اختیار آنها قرار بگیرد. این تاکتیک حکم خودکشی را داشت. یادم هست که سر الکس می‌گفت ما منچستریونایتد هستیم و حمله می‌کنیم. این در فرهنگ باشگاه یونایتد است ولی حالا که فکر می کنم مطمئن نیستم که تصمیم او تصمیم درستی بوده باشد".

 

وین رونی در ادامه گفت: " به نظرم همه بازیکنان واقعاً می دانستند که این تاکتیک و رویکرد اشتباهی است. ما در نیمه نهایی چمپیونزلیگ 2008 با یک تاکتیک درست موفق شدیم بارسا را شکست بدهیم و حالا داشتیم آن روش موفق را کنار می گذاشتیم تا شکست خودمان را امضا کنیم".

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها