أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۴۸۲۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۴     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
سانتی کازورلا وارد قطر شد
سانتی کازورلا ، بازیکن مطرح اسپانیایی به قطر آمد تا مراحل پایانی عقد قراردادش را با السد انجام داده و رسما به این تیم متمول قطری بپیوندد.
به گزارش پایگاه 598، بعد از جدایی گابی از السد، این باشگاه و ژاوی هرناندز سرمربی سرشناس اسپانیایی اش تصمیم به جذب یک اسپانیایی دیگر گرفتند. سانتی کازورلا ، هافبک 35 ساله که بعد از شش فصل حضور در آرسنال ، در دو فصل اخیر در ویارئال بازی کرده بود. او در این تیم اسپانیایی 70 بازی انجام داد و 13 گل هم در مجموع دو فصل به ثمر رساند. کازورلا یکی از بازماندگان تیم طلایی اسپانیا است که همراه این تیم دوبار به مقام قهرمانی رسید. او همبازی ژاوی سرمربی تیم السد در تیم ملی اسپانیا بوده است.


او شب گذشته از طریق مادرید به قطر رسید و مورد استقبال مسئولان السد قرار گرفت. کازورلا به زودی مراحل رسمی عقد قراردادش را با این باشگاه قطری انجام بدهد.


السد در حال حاضر با 35 امتیاز از 18 مسابقه در رده سوم رقابت های لیگ برتر و پایین تر از الدحیل و الریان قرار دارد . آن ها اما با وجود از دست رفتن قهرمانی در لیگ ستارگان به دنبال کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان هستند. در لیگ قهرمانان آسیا السد در گروه D مسابقات با 4 امتیاز در صدر جدول قرار دارد.


در این گروه سپاهان ایران هم حضور دارد که با 3 امتیاز در رده سوم جدول است. سپاهان در بازی رودررو با السد با نتیجه سه بر صفر مغلوب این تیم شد.


بی تردید با اضافه شدن کازورلا و با توجه به حضور بازیکنانی چون بغدادبونجاح، اکرم عفیف، حسن الهیدوس، عبدالکریم حسن و احتمالا اضافه شدن یک بازیکن مهم خارجی دیگر السد می تواند یکی از اصلی ترین شانس های قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان باشد.

 

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها