أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۸۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۳ مرداد ۱۳۹۹
رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: متاسفانه روز گذشته ۵ نفر از همشهریانی که تست کرونا آنها مثبت شده بود، جان خود را از دست دادند و این افزایش مرگ و میر نگران کننده است.
به گزارش پایگاه 598، محمدرضا قدیر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به وضعیت بیماران کرونایی در قم اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته و منتهی به سیزدهم مرداد ماه ۱۱۳ نفر پذیرش اورژانس مراکز درمانی قم با تشخیص احتمالی و مشکوک به کرونا صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه ۵۸ مورد بستری جدید در بخش ها و تحت نظر اورژانس بیمارستان انجام شده است افزود: ۳۵ نفر از کل بیمارانی که طی روزهای گذشته بستری بودند نیز ترخیص شده اند.

 رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم تصریح کرد: در حال حاضر ۳۴۴ نفر بستری مشکوک به کرونا در بیمارستان ها بوده که حال ۶۵ نفر آنها وخیم است.

وی گفت: متاسفانه روند رو به رشد درگیری با ویروس کرونا در قم مشهود است و شاهد هستیم که بار مراجعات بیشتر و بدنبال آن تعداد بیماران بستری نیز افزایش یافته است.

وی تصریح کرد: متاسفانه روز گذشته ۵ نفر از همشهریانی که تست کرونا آنها مثبت شده بود، جان خود را از دست دادند و این افزایش مرگ و میر نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم گفت: از مردم عزیز قم تقاضا می کنیم توصیه های بهداشتی را رعایت کرده و با استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی و عدم تجمع در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس بکوشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها