يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۹۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۰     ۱۴ مرداد ۱۳۹۹
در سایه بی‌توجهی نهادهای مسئول به افکار عمومی؛
رسانه‌های بیگانه این روزها به جولانگاهی برای مجرمان و متهمان اقتصادی امنیتی تبدیل شده اند تا از این طرق مختلف بتوانند بر اعمال مجرمانه خود سرپوش گذارند و مردم را درگیر احساسات کنند؛ اقدامی که هوشیاری بیشتر نهادهای مسئول برای خنثی کردن چنین ترفندی را با استفاده از روشنگری‌های متقن و دقیق می‌طلبد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، رسانه های بیگانه این روزها به جولانگاه متهمان اقتصادی، امنیتی و گروهک های تروریستی تبدیل شده است.

شبکه سعودی ایران اینترنشنال که در روزهای اخیر تریبون گروهک تروریستی منافقین شده بود و همایش آنان را به صورت زنده پخش می کرد، این بار به کمک تروریستی دیگر شتافته است.

این شبکه ماهواره ای سعی می‌کند با استفاده از مسائل عاطفی و مظلوم نمایی از طریق فرزندان سرکرده گروهک تروریستی تندر، شارمهد را فردی بی‌گناه جلوه دهد!

بی بی سی فارسی، دیگر رسانه معاند هم از رقیب سعودی خود عقب نیفتاده و‌ حتی در تلاش است تا گوی رذالت را از همتای سعودی خود برباید!


بنگاه خبرپراکنی بریتانیا که چند روز پیش خبر دستگیری رئیس گروهک تروریستی تندر را با شیطنت خاصی منتشر کرده بود، این بار به سراغ دختر جمشید شارمهد رفته تا وی را فردی معرفی کند که حتی آزارش به یک مورچه هم نمی رسیده است! با توجه به این تعاریف می توان گفت که گویا شارمهد که پیش از این به ترور و عملیات های تروریستی خود در رسانه های ماهواره‌ای اعتراف کرده بود تنها برای جان انسان‌های بی‌گناه ارزش قائل نبوده است!


اما در شب گذشته، تریبون بعدی بی بی سی فارسی در اختیار یک متهم اقتصادی فراری قرار گرفت!

علی اشرف ریاحی، داماد وزیر سابق صمت در دولت حسن روحانی که طبق گفته نهادهای قضایی با استفاده از پاسپورت جعلی از کشور فرار کرده و در جلسه‌های دادگاه حضور پیدا نمی‌کند بر روی آنتن بی بی سی فارسی آمد تا در گفت و گویی یک طرفه عملا رفتارهای مجرمانه خود در حوزه اقتصادی کشور را توجیه کند!

نکته جالب توجه آنجاست است که محمدرضا نعمت زاده - فردی که این روزها خانواده اش به فعالیت های مجرمانه اقتصادی محکوم هستند- روز جمعه با حضور در برنامه شناسنامه شبکه پنج صداوسیما نیز در سایه اطلاعات ناقص مجری به تریبونی ملی دست یافت تا اقدامات مجرمانه فرزندش را صرفا یک بدهکاری مالی تعریف کند!

رسانه‌های بیگانه این روزها به جولانگاهی برای مجرمان و متهمان اقتصادی امنیتی تبدیل شده اند تا از این طرق مختلف بتوانند بر اعمال مجرمانه خود سرپوش گذارند و مردم را درگیر احساسات کنند؛ اقدامی که هوشیاری بیشتر نهادهای مسئول برای خنثی کردن چنین ترفندی را با استفاده از روشنگری‌های متقن و دقیق می‌طلبد.

از طرفی صداوسیما نیز بایست به جای تریبون دادن به افرادی همچون نعمت زاده، آنتن خود را در برنامه‌هایی چالشی -نه فقط یک طرفه و خبری- در اختیار مقامات مسئول قرار دهد تا چشم دیگر مردم به رسانه‌های بیگانه باعث نشود که جای جلاد و شهید در اذهان عمومی عوض شد؛ هرچند این انتظار از شوالیه‌ای که برنامه هایی همچون «ثریا» و «جهان آرا» را نابود کرد، شاید کمی رویایی به نظر برسد!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها