کد خبر: ۴۷۴۹۳۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۳     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
رونالدینیو از همین حالا در حال برنامه ریزی برای زندگی بعد از سپری کردن دوران حبس است.
به گزارش پایگاه 598، دیدن تصاویر رونالدینیو در زندان و در حال فوتبال بازی کردن با هم بندی ها را می تواند در بین عجیب ترین تصاویر سالهای اخیر دنیای فوتبال قلمداد کرد. ستاره محبوب و سابق بارسلونا به دلیل استفاده از گذرنامه جعلی از سوی دادگاه به زندان محکوم شد و حالا به نظر می رسد این دوره سیاه در زندگی رونالدینیو در حال پایان یافتن است.

 

 

ستاره پیشین بارسلونا و برادرش روبرتو به دلیل تلاش برای ورود به کشور پاراگوئه با گذرنامه های جعلی در این کشور بازداشت شدند. پس از گذراندن دوره حبس، رونالدینیو به حبس خانگی محکوم شد و ESPN مدعی شد به زودی دوره زندان این ستاره برزیلی تمام شده و او آزاد خواهد شد.

 

رونالدینیو قصد دارد بعد از آزادی مدتی را در پورتو آلگره و در کنار خواناده اش سپری کرده و در ادامه برای زندگی راهی شهر بارسلون شود. او می خواهد در منطقه کاستلدفلز اقامت پیدا کند و بدین ترتیب رونالدینیو چند دیگر همسایه لیونل مسی خواهد شد. در واقع رونالدینیو اینگونه در کنار ستاره های بزرگ بارسلونا از جمله لیونل مسی و البته لوییس سوارز در این منطقه زیبا و خوش آب و هوا سکونت خواهد یافت. در گذشته اخباری در مورد تلاش لیونل مسی برای آزادی زودهنگام رونالدینیو شنیده شده بود که البته در ادامه تکذیب شد.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها