أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۴۹۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، استان‌های شمالی کشور به ویژه رامسر و سواحل دریای خزر شاهد افزایش دما تا ۱۷ مرداد خواهند بود.
به گزارش پایگاه 598، طبق پیش بینی‌های سازمان هواشناسی، استان‌های شمالی کشور به ویژه رامسر و سواحل دریای خزر شاهد افزایش دما تا ۱۷ مرداد خواهند بود.

طبق پیش بینی های سازمان هواشناسی کشور، امروز شاهد رگبار و رعد و برق در سواحل دریای خزر و شمال استان‌های آذربایجان غربی، شرقی، اردبیل، شمال خراسان رضوی، خراسان شمالی، ارتفاعات البرز و در نواحی جنوبی سیستان و بلوچستان و جنوب کرمان، شرق و شمال هرمزگان و جنوب فارس خواهیم بود.

با توجه به حجم بارش‌ها در سواحل دریای خزر، در استان‌های شمالی هوای نسبتاً خنکی را خواهیم داشت. از روز جمعه هفدهم مرداد ماه روند افزایشی دما را در سواحل دریای خزر شاهد خواهیم بود.

در استان تهران فردا تا پایان هفته، آسمانی صاف خواهیم داشت و دمای هوا در گرمترین ساعت به ۳۴ درجه می‌رسد. گرم‌ترین شهر طی ۲۴ ساعت گذشته شوش در استان خوزستان بوده که دمای آن به ۴۹ درجه رسیده و حداقل دمای ثبت شده مربوط به سرعین در استان اردبیل با ۱۱ درجه بوده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها