يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۴۹۸۲
زمان انتشار: ۲۳:۲۷     ۱۵ مرداد ۱۳۹۹
در جریان معاملات روز چهارشنبه بازار سهام، ارزش هر واحد از صندوق دارا یکم با رشدی ۵٫۵ درصدی به ۲۳ هزار و ۳۵۷ تومان رسید.
به گزارش پایگاه 598، در پایان معاملات امروز بازار سهام روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ارزش هر واحد از صندوق دارا یکم با رشدی ۵٫۵ درصدی به ۲۳ هزار و ۳۵۷ تومان رسید. بدین ترتیب ارزش ۲۰۰ واحد از اولین صندوق ETF دولتی تا نیمه مرداد به ۴ میلیون و ۶۷۱ هزار تومان رسید تا مجددا به بالای ۴ میلیون و نیم برسد. این در حالی بود که روز گذشته ارزش این ۲۰۰ واحد کمتر از ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان شده بود.

در جریان معاملات امروز ۶ میلیون و ۷۲۱ هزار واحد از دارا یکم معامله شد که تقریبا هم اندازه میانگین حجم معاملات ماهیانه این نماد بوده است. همچنین در پایان روز خالص ارزش دارایی این صندوق ۲۹ هزار و ۱۶۸ تومان محاسبه شد که همچنان ۲۵ درصد بالاتر از قیمت پایانی معاملات امروز دارا یکم است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها