يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۰۰۶
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
آریدو بریدا:
آریدو بریدا، مدیر ورزشی سابق تیم های میلان و بارسلونا درباره امکان جدایی لیونل مسی از بلوگرانا صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598، تمدید قرارداد لیونل مسی با بارسلونا یکی از مهمترین نگرانی های هواداران این تیم محسوب می شود. طی ماه های گذشته شایعاتی در رابطه با نارضایتی فوق ستاره آرژانتینی از سران بلوگرانا به گوش رسید و حتی گفته شد این احتمال وجود که مسی بارسا را ترک کند اما رئیس باشگاه کاتالانی یعنی جوزپ بارتومئو همه این شایعات را رد کرد.

 

حالا و در همین رابطه آریدو بریدا، مدیر ورزشی سابق تیم های بارسلونا و میلان درباره مسی صحبت‌های جالبی را مطرح کرده است. او در این باره گفت: " با توجه به شناختی که من از مسی دارم، بعید است او بارسلونا را ترک کند زیرا در آنجا مانند یک پادشاه است و عاشق شهر بارسلوناست.

 

 

 

 

با این وجود من این موضوع را به طور کامل رد نمی‌کنم چرا که ممکن است هر اتفاقی در فوتبال رخ دهد. او یک بازیکن جادویی است که می‌تواند در لحظه اتفاقات جدیدی را رقم بزند. بازیکنی مثل مسی هر 30 سال یک بار متولد می شود."

 

بریدا در ادامه گفت: " مسی بازیکنی شبیه مارادونا است که باعث می‌شود شما عاشق فوتبال شوید. وقتی در میلان بودم تلاش زیادی برای آوردن مارادونا به سن سیرو انجام دادم و حتی فکر می کردم که او میلان را به عنوان چالش جدید خود انتخاب خواهد کرد اما این اتفاق رخ نداد."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها