يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۰۱۰
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
بنیاد خیریه لیونل مسی یک بار دیگر در سوریه برای پیشرفت رایط تحصیلی کودکان دست به کار شده است.
به گزارش پایگاه 598، در سال های اخیر بارها شاهد نقش آفرینی ستاره های بزرگ دنیای فوتبال در امور خیریه و خصوصا در کشورهای آسیایی بوده ایم و لیونل مسی نیز همیشه در رابطه با این دست کمک ها پیشقدم بوده است. امروز نشریه مارکا با انتشار گزارشی خبر از ارسال کمک های آموزشی از سوی بنیاد خیریه لیونل مسی به کشور سوریه داده است.

 

بنیاد خیریه لئو مسی در همکاری با یونیسف  50630 وسیله کمک آموزشی برای پسران و دختران  در 9 استان سوریه توزیع کرده است. هدف از توزیع این وسایل کمک آموزشی این است که ضمن آموزش مهارتهای شناختی و اجتماعی، این روند برای بچه ها سرگرم کننده بوده و به افزایش یادگیری آنها کمک کند.

 

تصاویر منتشر شده از سوی نشریه مارکا موید آن است که این بسته های کمکی به سوریه رسیده و احتمالا در سال تحصیلی جدید از سوی بچه ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها