أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۵۰۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۲۲     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
نیکلاس آنلکا:
نیکلاس آنلکا، ستاره سابق فرانسه در مورد احتمال انتقال کیلیان امباپه به رئال مادرید صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598، سالهاست شایعات زیادی در مورد تمایل رئال مادرید به خرید کیلیان امباپه و رقم زدن بزرگ ترین انتقال تاریخ فوتبال منتشر شده است. انلکا که سابقه بازی هم در پاری سن ژرمن و هم رئال مادرید را در کارنامه دارد، مدعی شد رئال برای استفاده از کیلیان امباپه باید سبک باز خود را تغییر دهد.

 

نیکلاس آنلکا گفت: "من از استعداد کیلیان امباپه مطمئن هستم و او همه چیز را دارد، اما رئال مادرید برای استفاده بهینه از این بازیکن باید سبک بازی خود را تغییر دهد. اگر رئال می خواهد امباپه شماره 9 باشد، باید سبک خود را برای او عوض کند. اگر او مانند کریستیانو رونالدو بازی کند، این امکان را دارد تا گل های زیادی به ثمر برساند و این بستگی به نحوه استفاده رئال مادرید از امباپه خواهد داشت.

 

 

سبک بازی امباپه مانند کریم بنزما نیست و سرعت و فضا دو مولفه مهم این بازیکن هستند. اگر رئال مادرید از امباپه مانند بنزما استفاده کند، اگرچه او عملکرد خوبی خواهد داشت اما نمی تواند مانند پاری سن ژرمن بهترین بازی خود را ارائه دهد.

 

امباپه بدون هیچ تردیدی بهترین جایگزین برای بنزما است، اما نکته این است که آیا اصلا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر، زیرا پاری سن ژرمن نمی خواهد امباپه را بفروشد و فکر نمی کنم آنها به پول انتقال این بازیکن احتیاج داشته باشند. پاری سن ژرمن می خواهد با امباپه فاتح لیگ قهرمانان شوند و من نمی دانم آیا امکان این انتقال وجود دارد یا نه. امباپه می تواند در هر دو باشگاه عملکرد خوبی داشته باشد و باید دید آیا خود او خواهان رفتن به رئال مادرید است یا خیر."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها