أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۵۰۱۸
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
رئیس پلیس راه شرق استان تهران خبر داد؛
رئیس پلیس راه شرق استان تهران از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی خبر داد و گفت: تردد در محور هراز و فیروزکوه نیمه سنگین است.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ سیاوش محبی در گفتگو با خبرنگار مهر، از ترافیک نیمه سنگین به سمت شهرهای شمالی خبر داد و اظهار داشت: هم اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور هراز نیمه سنگین و عبور خودروها پرحجم است.

وی با بیان اینکه آمد و شد انواع وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه نیمه سنگین و روان است گفت: حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده است.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران افزود: با وجود همه تأکیدات صورت گرفته برا ی عدم سفر و ماندن در خانه شاهد حجم زیاد خودروها در جاده های استان تهران هستیم که موج نگرانی از افزایش شیوع را خواهد داشت، لذا از همه هموطنان عزیزان می‌خواهم در صورت عدم ضرورت به سفر نروند.

وی عنوان داشت: هموطنان با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، مدیریت زمان سفر، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت و انحراف به چپ، استراحت کافی قبل و در حین مسافرت و همچنین رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم وطنانمان رقم بزنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها