يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۰۳۵
زمان انتشار: ۱۲:۲۳     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
سرمربی ختافه:
خوزه بوردالاس، سرمربی ختافه مدعی شد که تیمش مقابل اینتر عملکرد خوبی از خود ارائه داده است.
به گزارش پایگاه 598، گل های روملو لوکاکو و کریستین اریکسن باعث شد که اینتر شب گذشته در رقابت‌های لیگ اروپا مقابل ختافه به پیروزی دست پیدا کند. مهاجم بلژیکی نراتزوری یعنی روملو لوکاکو که در تابستان سال گذشته با قراردادی به ارزش 80 میلیون راهی این تیم شده بود، بهترین بازیکن فصل اینتر بوده و تا به اینجا موفق به ثبت 30 گل شده است.

 

 

 

 

وجود شکست ختافه در بازی شب گذشته اما سرمربی این تیم معتقد است که فاصله زیادی بین دو تیم وجود داشته و برای موضوع قیمت روملو لوکاکو را مثال زده است. خوزه بوردالاس ضمن تمجید از عملکرد شاگردانش گفت: " ما بسیار ناراحت هستیم چراکه فکر می کنم بازی بسیار خوبی از خودمان ارائه دادیم.

 

بازی در نیمه دوم کاملا تحت کنترل ما بود و تنها روی یک اشتباه گل خوردیم. با این وجود تیم ناامید نشد و حتی به یک ضربه پنالتی دست یافتیم اما متاسفانه از دست رفت."

 

 

 

 

بوردالاس در ادامه گفت: " من به تیمم افتخار می کنم زیرا رویکرد ما مقابل اینتر فوق العاده بود. من واقعاً به عملکرد شاگردانم افتخار می‌کنم. تفاوت زیادی بین ما و اینتر وجود دارد. به عنوان مثال قیمت روملو لوکاکو به اندازه کل تیم ختافه است."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها