يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۰۳۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
اندیشکده معاند CEP با ایجاد پروفایلی در مورد سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء، وی را فردی آمریکاستیز توصیف نموده که بارها نیروهای آمریکایی را در سراسر خاورمیانه تهدید کرده است.
به گزارش سرویس بین‌الملل پایگاه 598، به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، اندیشکده آمریکایی موسوم به "پروژه ضد افراط‌گرایی (CEP)" که در زمره اندیشکده‌های معاند و ضد محور مقاومت شناخته می‌شود، طی گزارشی به معرفی سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء پرداخته است.


به نقل از مرکز ارتباطات و امور رسانه‌ای نُجَباء، اندیشکده آمریکایی موسوم به "پروژه ضد افراط‌گرایی (CEP)" که در زمره اندیشکده‌های معاند و ضد محور مقاومت شناخته می‌شود، طی گزارشی به معرفی سخنگوی مقاومت اسلامی نُجَباء پرداخته است.

 

وب‌سایت CEP با ایجاد پروفایلی در مورد مهندس «نصر الشِمَّری»، وی را چنین معرفی کرده است: معاون دبیرکل نُجَباء چهره‌ای آمریکاستیز است که بارها نیروهای آمریکایی را در سراسر خاورمیانه تهدید کرده است.

 

گزارش فوق آورده است: الشِمَّری از اعضای ارشد بسیج مردمی عراق است و سال گذشته تصریح کرد که از نگاه سازمان متبوعش، آمریکا "دشمن" به‌شمار می‌آید. وی سفارت آمریکا در بغداد را "لانه جاسوسی" خوانده که از طریق سازمان‌دهی فعالان رسانه‌ای، علیه ارزش‌های شیعی "جنگ نرم" به‌راه انداخته است.

 

این اندیشکده غربی سپس با تکرار این ادعای نخ‌نما که اعلام تبعیت دبیرکل، سخنگو و سایر اعضای نُجَباء از "ولایت‌فقیه" نشان می‌دهد که آن‌ها جمهوری اسلامی ایران را به عراق ترجیح می‌دهند[!] خاطرنشان ساخته است: نصر الشِمَّری سال گذشته پس از ملاقات با دبیر سابق شورای ‌عالی امنیت ملی ایران، تهدید کرد که هر دولتی در عراق علیه ایران اقدام کند، ظرف چند هفته ساقط خواهد شد.

 

در بخش دیگری از گزارش مزبور، به بیانیه سخنگوی نُجَباء بعد از ترور فرماندهان عالی‌رتبه محور مقاومت ـ شهیدان سلیمانی و المهندس ـ اشاره و تصریح شده است: در آن بیانیه، کلیه گروه‌های مقاومت به اتحاد برای انتقام‌گیری از آمریکا دعوت شده‌اند.

 

به‌نوشته پایگاه اینترنتی "پروژه ضد افراط‌گرایی"، وی در بیانیه خود تصریح کرده است: در جای‌جای منطقه با موجودیت آمریکا خواهیم جنگید و هزاران تفنگدار دریایی ایالات‌متحده نیز جزو اهدافمان خواهند بود.

 

گفتنی است، اندیشکده CEP با ظاهری چندملیتی فعالیت می‌کند و دفتر مرکزی آن نیویورک و دیگر دفاتر اصلی آن در لندن و برلین مستقر است. همچنین سابقه همکاری با سیاستمداران کهنه‌کار و دیپلمات‌های ارشد آمریکایی در کارنامه اندیشکده به چشم می‌خورد.

 

مدیرعامل، رئیس و مدیر اجرایی CEP هر سه برای مدتی در کاخ‌سفید و وزارت‌خارجه آمریکا مأمور به خدمت بوده‌اند و علی‌رغم ادعای استقلال، همچنان با نهادهای دولتی و چهره‌های سیاسی تندرو در ارتباط می‌باشند.

 


منبع : جام نیوز
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها