يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۰۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۲۵     ۱۶ مرداد ۱۳۹۹
فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم و تا انتها در کنارشان هستیم، افزود: سعی می‌کنیم با کمک‌های انسان دوستانه ملت ایران، شرایطی برای کمک به ملت لبنان فراهم شود تا مصیبت‌های ناشی از این حادثه را پشت سر بگذارند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: فرمانده کل سپاه گفت: ملت لبنان ستاره‌های بزرگ مقاومت در دنیای اسلام هستند و همیشه با صبر و استقامت با حوادث برخورد کرده‌اند.

فرمانده کل سپاه: ملت لبنان را تنها نمی‌گذاریم

سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی:

* (با تسلیت حادثه بندر بیروت به ملت و دولت و حزب‌الله لبنان9: ملت لبنان ستاره‌های بزرگ مقاومت در دنیای اسلام هستند و همیشه با صبر و استقامت با این حوادث برخورد کرده‌اند.

* (با اشاره فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه صبر ملت، دولت و حزب‌الله لبنان، نسخه اصلی عبور این کشور از شرایط فعلی است): اعلام می‌کنیم که تمام ظرفیت‌های ما برای امداد و کمک به ملت لبنان بسیج شده است.

* (با تاکید بر اینکه ملت لبنان را در شرایط سخت هرگز تنها نمی‌گذاریم و تا انتها در کنارشان هستیم): سعی می‌کنیم با کمک‌های انسان دوستانه ملت ایران، شرایطی برای کمک به ملت لبنان فراهم شود تا مصیبت‌های ناشی از این حادثه را پشت سر بگذارند.

* (با تاکید بر اینکه ملت لبنان باید در مقابل این حوادث ایستادگی کند): تاریخ در مورد صبر ملت لبنان قضاوت می‌کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها