يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۰۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۴     ۱۸ مرداد ۱۳۹۹
روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به دستگیری عامل اصلی کار گذاشتن موادمفنجره صوتی در یکی از خیابانهای زیبا شهر زاهدان دستگیر شد.
به گزارش پایگاه 598، روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق کشور اعلام کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به دستگیری عامل اصلی کار گذاشتن موادمفنجره صوتی در یکی از خیابانهای زیبا شهر زاهدان دستگیر شد.

بر اساس این گزارش سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف اطلاعاتی کامل در منطقه، عامل انفجار مواد منفجره صوتی در خیابان صدرا زیبا شهر زاهدان را دستگیر و پیگیری های لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در این اقدام تروریستی ادامه دارد.

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس اعلام کرد: اخبار تکمیلی متعاقبا به اطلاع هموطنان عزیز خواهد رسید.

عوامل گروهک تروریستی بامداد 15 مردادماه جاری اقدام به کار گذاشتن موادمنفجره در داخل جوی کنار خیابان کرده و پس از تماس با پلیس 110 و اعلام اینکه حادثه ای در خیابان صدرا اتفاق افتاده به محض حضور ماموران انتظامی در محل موادکار گذاشته شده را منفجر کردند که منجر به زخمی شدن چهار مامور انتظامی و وارد آمدن خساراتی به خودرو گشت انتظامی شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها