يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۱۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۴     ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
لئو ناکام برابر ۹ باشگاه؛
9 تیم این افتخار را داشته اند که دروازه شان مقابل فوق ستاره آرژانتینی یعنی لیونل مسی بسته باقی مانده باشد.
به گزارش پایگاه 598، همانطور که انتظار می‌رفت لیونل مسی در دیدار شب گذشته بارسلونا مقابل ناپولی عملکرد درخشانی از خود ارائه داد و یکی از گل‌های بارسا را وارد دروازه تیم ایتالیایی کرد. فوق ستاره آرژانتینی یک گل انفرادی بسیار زیبا را به ثمر رساند تا به تیمش در راه رسیدن به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا کمک کرده باشد.

 

 

 

 

لیونل مسی 33 ساله در طول دوران حرفه ای خود و با لباس تیم های بارسلونا و آرژانتین انواع و اقسام گل های شگفت انگیز را وارد دروازه حریفان کرده اما با این وجود 9 تیم افتخار این را داشته اند که هنوز دروازه شان مقابله فوق ستاره آرژانتینی باز نشده است.

 

مسی در لباس بارسا مقابل 78 تیم مختلف به میدان رفته و 634 گل نیز به ثمر رسانده است. این در حالی است که لئو در برابر 69 باشگاه از این 78 تیم موفق به گلزنی شده است.

 

 

 

 

بزرگترین تیمی که مسی موفق به باز کردن دروازه آنها نشده اینتر است؛ ستاره آرژانتینی در چهار بازی در مقابل این تیم ناکام بوده است؛ سه مرتبه در لیگ قهرمانان اروپای 10-2009 و فصلی که اینتر به مقام قهرمانی دست یافت و یک بار اکتبر گذشته و مرحله گروهی چمپیونزلیگ 20-2019.

 

شش تیم دیگری که لیونل مسی تاکنون موفق به گلزنی در برابر آنها نشده شامل این موارد می شود: "روبین کازان، بنفیکا، اودینزه، السد، خرز، کادیز، مورسیا و گرامنت."

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها