أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۱۹۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۰ مرداد ۱۳۹۹
دو تیم رئال مادرید و چلسی طی سال های اخیر و بعد از شکست ناپولی در مرحله حذفی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا دست یافته‌اند.
به گزارش پایگاه 598، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب دیدار مرحله برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه نوکمپ میزبان ناپولی بود در نهایت موفق شد با نتیجه 3-1 به پیروزی دست پیدا کند تا به مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ صعود کرده باشد.

 

 

 

 

شاگردان کیکه ستین در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات لیگ قهرمانان باید در یک دیدار بسیار سخت و دشوار به مصاف آماده ترین تیم این روزهای فوتبال اروپا یعنی بایرن مونیخ بروند؛ دیداری که پیروزی در آن می تواند کلید قهرمانی بلوگرانا در چمپیونزلیگ تلقی شود.

 

حالا در همین رابطه اسپورت گزارش جالبی را در رابطه با شانس قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان این فصل مطرح کرده که در آن یک دلیل تقریباً غیر فوتبالی و البته کمی خرافی برای افزایش شانس آبی اناری‌ها اشاره کرده است.

 

بر اساس گزارش اسپورت چلسی در سال 2011 با شکست ناپولی راهی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها شده بود و پس از آن جام قهرمانی را بالای سر برده بود. این اتفاق به شکل مشابه و در سال 2017 برای رئال مادرید نیز که تکرار شده بود و کهکشانی ها پس از شکست ناپولی در دو مسابقه رفت و برگشت راهی مرحله یک‌چهارم نهایی شده بودند. در آن سال نیز رئال مادرید با هدایت زین الدین زیدان به قهرمانی مسابقات دست یافت.

 

 

 

 

حالا اسپورت از همین اتفاق به عنوان یک شانس برای بارسلونا یاد کرده و اظهار داشته که حالا بارسا هم می تواند با با توجه به این موضوع امید زیادی به قهرمانی داشته باشد.


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها