أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۳۱۵
زمان انتشار: ۱۲:۱۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
گرچه حکم اعدام سلطان خودرو و طلا صادر شده، اما هنوز دیوان عالی کشور نظر خود را در مورد درخواست اعاده دادرسی این ۲ نفر اعلام نکرده است.
به گزارش پایگاه 598، گرچه حکم اعدام سلطان خودرو و طلا صادر شده، اما هنوز دیوان عالی کشور نظر خود را در مورد درخواست اعاده دادرسی این ۲ نفر اعلام نکرده است.

بعد از آنکه در تاریخ سی ام اردیبهشت ماه سخنگوی قوه قضاییه از صدور حکم اعدام سلاطین خودرو و طلا خبر داده بود اما هنوز خبری از اجرای حکم این زن و شوهر نیست چرا که آنها درخواست اعاده دادرسی خود را به دیوان عالی داده اند.

یکی از علل اصلی صدور حکم اعدام برای این زن و شوهر اخلالی بود که در توزیع مایحتاج عمومی کشور ایجاد شده بود و آنها با خرید هزاران خودرو اخلال بسیار زیادی را در صنعت خودروسازی به وجود آورده بودند.

پس از اعلام صدور حکم اعدام برای این زن و شوهر سخنگوی دستگاه قضا اعلام کرد که این حکم می‌تواند در دیوان عالی کشور بررسی شود تا در صورت وجود شرایط قانونی اعاده دادرسی شود و البته هنوز جواب رسیدگی به این پرونده صادر نشده است و این دو متهم هنوز اعدام نشده‌اند.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها