يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۲۵
زمان انتشار: ۱۲:۴۶     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
حملات پرتعداد شاگردان نکونام و حتی پنالتی این تیم نیز به هدر رفت تا فولاد در شبی که می‌توانست سه امتیاز را کسب کند، با تک امتیاز زمین بازی را ترک کند.
به گزارش پایگاه 598، شب گذشته تیم فولادخوزستان از هفته بیست و هشتم مسابقات به مصاف سایپا رفت و در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


فولادی‌ها اما در این دیدار موقعیت‌های زیادی داشتند که با بی‌دقتی و کم‌شانسی به هدر رفتند. همچنین یک پنالتی با خطای هند مدافع راست سایپا کسب شد که منادی موفق شد با یک شیرجه زیبا، ضربه شیمبا را مهار کند. این اما واکنش استثنایی منادی در این بازی نبود، چند دقیقه بعد حمله فولادی‌ها از سمت راست با ارسال همراه شد و درون محوطه شش قدم صابر حردانی توپ را شلیک کرد که با واکنش دیدنی و سریع گلر سایپا به کرنر رفت. در دقایق انتهایی تیم فولاد با آوردن صابر حردانی، امیرحسین باقرپور، حسن بیت سعید و پاتوسی و حضور شیمبا همه جانبه به گل سایپا حمله کرد که. در نهایت توپی از خط دروازه رد نشد.

 

فولاد اما با این تساوی 47 امتیازی شد و در رده چهارم باقی ماند، امیدهای شاگردان نکو برای آسیایی شدن باقی مانده و این تیم در دیدار بعد خود باید در جم به مصاف پارس جنوبی برود، دیداری که قطعا دیدنی خواهد شد.

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها