يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
اسماعیلی، سخنگوی دقوه قضاییه در نشست خبری گفت: در روزهای گذشته ۵ جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند. هم در وزارت امور خارجه و صنایع تامین کننده قطعات و هم در حوزه انرژی و وزارت دفاع و انرژی هسته ای دستگیری هایی داشتیم.
به گزارش پایگاه 598، اسماعیلی، سخنگوی دقوه قضاییه در نشست خبری گفت: در روزهای گذشته ۵ جاسوس توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) دستگیر شدند. هم در وزارت امور خارجه و صنایع تامین کننده قطعات و هم در حوزه انرژی و وزارت دفاع و انرژی هسته ای دستگیری هایی داشتیم.

وی افزود: «شهرام شیرخوانی» جاسوس انگلیس به جرم دادن اطلاعات پروژه های حساس به بیگانگان و آلوده سازی برخی از مدیران برای جذبشان به ۱۰ سال حبس محکوم شد. او اطلاعات قراردادهای ما در حوزه بانک مرکزی، بانک ملی و وزارت دفاع را به دشمن داده بود.

اسماعلی گفت: «مسعود مصاحب» که دبیرکل انجمن دولتی اتریش در ایران و وابسته به سرویس اطلاعاتی آلمان و رژیم صهیونیستی بود به اتهام دادن اطلاعات حوزه پزشکی به بیگانگان به ۱۰ سال حبس محکوم شد. یکی از کسانی هم که دستگیر شد شارمهد بود، کسی که عزاداران امام حسین(ع) را در حسینیه شیراز به شهادت رسانده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها