يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۴۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، فروش بلوکی سهام شرکت‌های پتروشیمی متوقف شد و در ابتدای شهریور ماه به صورت صندوق ETF دارا دوم عرضه می‌شود.
به گزارش پایگاه 598، به گفته عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، فروش بلوکی سهام شرکت‌های پتروشیمی متوقف شد و در ابتدای شهریور ماه به صورت صندوق ETF دارا دوم عرضه می‌شود.

به گفته یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در جلسه این کمیسیون که در حال حاضر در جریان است و مدیران سازمان خصوصی‌سازی نیز حضور دارند، با هماهنگی وزیر نفت، فروش بلوکی سهام شرکت‌های پالایشی متوقف شد و در ابتدای شهریور ماه به صورت صندوق ETF دارا دوم عرضه می‌شود.

محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با تجارت‌نیوز با اعلام این که مشکل عرضه دارا دوم حل شد، گفت: با پیگیری‌هایی که از وزارت نفت انجام دادیم، وزیر نفت متقاعد شد که سهام شرکت‌های پالایشی به صورت دارا دوم و ETF عرضه شود و مقرر شده است تا شهریور ماه زیرساخت‌های لازم برای راه‌اندازی این صندوق انجام شود.

وی افزود: در جلسه الان آقای علائی(معاون سازمان خصوصی‌سازی) نیز حضور دارند و اعلام کرده‌اند که ما آمادگی راه‌اندازی این صندوق را داریم و سازمان خصوصی‌سازی هم گفت تا دوم شهریور ماه این عرضه انجام خواهد شد.

این در حالی است که صبح امروز علائی در گفتگو با تجارت‌نیوز عرضه دارا دوم در شهریور ماه را منتفی اعلام کرد و شاخص کل بورس نیز بیش از ۵۰ هزار واحد افت کرد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها