أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۵۳۴۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
محدودیت فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تهران در آستانه ماه محرم؛
حسن رسولی نماینده شورای شهر تهران، قائم مقام سابق (و همکار فعلی) بنیاد باران که در فتنه عاشورای 88 بازداشت شده بود قصد دارد با همکاری چند نماینده تندرو دیگر، فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تهران را در آستانه ماه محرم، محدود کند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، سیدامین نیکدل در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

حسن رسولی نماینده شورای شهر تهران، قائم مقام سابق (و همکار فعلی) بنیاد باران که در فتنه عاشورای 88 بازداشت شده بود قصد دارد با همکاری چند نماینده دیگر، فعالیت‌های فرهنگی شهرداری تهران را در آستانه ماه محرم، محدود کند.

رسولی و بهاره آروین قصد دارند از طریق کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران، معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری را منحل کنند؛ اقدامی که تاکنون با مخالفت و مقاومت شهرداری تهران به نتیجه نرسیده‌ است.

این در حالی است که بخشی از مناسب‌سازی فضای شهری برای ایام محرم (با توجه به شیوع کرونا و محدودیت برگزاری مجالس عزا) و همچنین مراسم اربعین بر عهده معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری بوده که با منحل شدن آن، عملا این فعالیت ها تعطیل خواهد شد.

این نمایندگان شورای شهر در سالهای گذشته نیز نسبت به مشارکت شهرداری در مراسم اربعین انتقاد کرده و آن را غیراخلاقی خوانده بودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها