يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۵۱
زمان انتشار: ۲۰:۱۷     ۲۱ مرداد ۱۳۹۹
معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین گفت:‌ بسیج اعلام آمادگی می‌کند با آغاز ماه محرم به عنوان خادمان سلامت برای حفظ سلامت کمک کند تا از عزاداران پشتیبانی و حمایت داشته باشد.
به گزارش پایگاه 598، دومین جلسه ستاد ملی پیگیری‌های ویژه محرم، صبح امروز سه‌شنبه ۲۱ مرداد با حضور سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام سیدرضا عاملی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، حجت‌الاسلام رستمی، نماینده ولی‌فقیه و رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه و جمعی از مسئولان نهادهای فرهنگی مرتبط با محرم در مجموعه فرهنگی شهدای سرچشمه برگزار شد. 

سردار عبدالرضا آزادی، معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در این مراسم سند تنظیم شده برای محرم را هوشمندانه، هدفمند و راهبردی دانست و اظهار داشت: پیشنهاد دارم برشی عملیاتی از این سند تهیه و به نهادها و هیات‌ها ارائه شود.

وی با اشاره به اینکه ۱۰ روز مانده به محرم هم عهد می‌شویم که اقامه عزای سیدالشهدا با حفظ سلامت مردم برگزار شود که وظیفه گفتمان‌سازی و اقناع داریم، تصریح کرد: رسانه‌ها باید پای کار بیایند و برای ارائه الگو در این زمینه تلاش کنند و مسئولین هم از هیأت ها حمایت کنند.

آزادی گفت: بسیج اعلام آمادگی می‌کند تا با آغاز ماه محرم به عنوان خادمین سلامت برای حفظ سلامت کمک کند تا از عزاداران پشتیبانی و حمایت داشته باشد.

معاون فرهنگی سازمان بسیج مستضعفین در پایان خاطرنشان کرد: کمک مومنانه ادامه خواهد داشت تا به نذورات جهت دهد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها