يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۵۲
زمان انتشار: ۰۱:۱۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
مراسم تشییع «ماه‌چهره خلیلی» بازیگر سینما و تلویزیون امروز در لندن برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598، پیکر ماه‌چهره خلیلی، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان، امروز (سه‌شنبه ‌۲۱ مرداد) در لندن تشییع و به خاک سپرده شد. ابراهیم اشرفی، همسر ماه‌چهره خلیلی، عکسی از محل خاکسپاری این بازیگر را در اینستاگرامش منتشر کرد.

ماه‌چهره خلیلی که روز جمعه (۱۷ مرداد) بر اثر سرطان لوزالمعده درگذشت، در فیلم‌های سینمایی «چشمان سیاه»، «فصل انار»، «رنج و سرمستی» و «یادم تو را فراموش» و سریال‌های «مختارنامه»، «کلاه پهلوی» و «در چشم باد» ایفای نقش کرده بود.

محل خاکسپاری ماه‌چهره خلیلی در لندن


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها