أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۳۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۲۴     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
الساندرو دل‌پیرو، اسطوره ایتالیایی در مورد گل تماشایی لیونل مسی در بازی مقابل ناپولی در لیگ قهرمانان صحبت کرد.
به گزارش پایگاه 598، لیونل مسی در دیدار برگشت مقابل ناپولی نمایش درخشانی داشت و با به ثمر رساندن یک گل زیبا و گرفتن یک پنالتی نقش مهمی در صعود تیمش به دور بعدی لیگ قهرمانان ایفا کرد. الساندرو دل‌پیرو معتقد است همکاری بازیکنان بارسلونا و استراحت لیونل مسی در زمین از عوامل مهم درخشش او در ترکیب تیمش بوده است.

 

 

الساندرو دل‌پیرو گفت: "گل لیونل مسی مقابل ناپولی؟ از نظر من راز بزرگ این گل تعداد دفعاتی است که هم تیمی او در ترکیب بارسلونا توپ را لمس کردند تا در نهایت به مسی برسد. روشی که لیونل مسی بعد از گلزنی جشن می گیرد نشان می دهد او چقدر از کاری که در زمین مسابقه انجام می دهد در خال لذت بردن است.

 

لیونل مسی قبل از اینکه توپ را دریافت کند ثانیه های زیادی در زمین راه رفته و به همین دلیل خسته نشده و هنگام پا به توپ بودن کاملا آماده است. مسی هنگام ضربه زدن سرحال است، زیرا پیش از آن توپ دست دیگر بازیکنان بوده و او استراحت کرده است. از نظر من این یکی از رازهای بزرگی بوده که لیونل مسی به خوبی از آن بهره گرفته و در زمین از آن استفاده کرده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها