أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۵۳۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
در آسیا ۹۰ درصد با استقلالم
هافبک استقلال گفت برای جبران غیبتش در زمان مصدومیت ها، قراردادش را این تیم تمدید کرده است.
به گزارش پایگاه 598، داریوش شجاعیان هافبک استقلال عصر امروز قراردادش را این تیم تمدید کرد. شجاعیان با حضور در برنامه شب های فوتبالی صحبت های جالبی را مطرح کرد که آن را در زیر می خوانیم:


غیبت طولانی مدت؟
 نزدیک به 8 ، 9 ماه می شود که بازی نکرده ام و دوست داشتم بازی کنم و بتوانم به تیم کمک کنم. بچه ها زحمت می کشند و با شایستگی برنده دیدار شدند و امیدوارم این روند تا آخر فصل ادامه داشته باشد.

 


حرص خوردن روی سکوها؟
من از بچگی استقلالی بودم و همیشه در دیدارهای این تیم حرص و جوش زیاد می خوردم. حتی زمانیکه خودم درون زمین هستم، خیلی تلاش میکنم تا تیمم برنده بازی باشد. زمان غیبتم طولانی شده و دوست دارم برای استقلال بازی کنم.

 


مصدومیت های منحصر بفرد در استقلال؟
وقتی که به استقلال آمدم، هرگز به این نکته فکر نکردم که شاید در این تیم مصدوم شوم. در مصدومیت اول، آن را تحمل کردم اما بار دوم یک جورایی پیر شدم چون دوست داشتم در این 3 سال، خیلی بیشتر از اینها به استقلال کمک کنم ولی این اتفاق رخ نداد. امیدوارم این مصدومیت برای هیچ فوتبالیستی رخ ندهد و خودم نیز دچار مصدومیت نشوم تا به استقلال کمک کنم. نزدیک به 2 ماه است که سالم و قبراق تمرین می کنم ولی به لطف سازمان لیگ و فدراسیون، هنوز کارت بازی من صادر نشده است.

 


صدور کارت بازی؟
بعد از آمدن کرونا، خیلی از قوانین تغییر پیدا کرد. به نظرم سازمان لیگ و فدراسیون می توانستند به بازیکنانی مثل من که دچار مصدومیت شده اند کمک کنند. اگر داریوش شجاعیان در این بازی ها به میدان می رفت، شاید می توانست به تیم ملی نیز کمک کند. در این خصوص، فیفا تصمیم گیری را به سازمان لیگ سپرده ولی آنها تصمیم گرفته اند من بازی نکنم.

 


داستان خروج از لیست؟
ما در لیست تیم چند جای خالی برای جذب بازیکن داشتیم و شاید باشگاه تصور می کرد در نیم فصل می تواند چند بازیکن جذب کند و من را از لیست خارج کردند و بازیکنی را نیز بجای من جذب نکردند. این قسمت من بود و من چندین ماه است با مصدومیت کنار آمده ام و این یک ماه را نیز تحمل میکنم. خروج من از لیست کار اشتباهی بود آن هم زمانی که قصد نداشتند کسی را جای من جذب کنند. به نظر من کار مدیریت وقت اشتباه بود چون از جای خالی من استفاده ای نشد. حتی بعد از جذب بودروف در لیست تیم یک جای خالی دیگر داشتیم.

 


تمدید قرارداد؟
من چند ساعت پیش تصمیم گرفتم غیبتم در این مدت را جبران کنم و لطفی که هواداران به من داشتند را پاسخ دهم. در این 2 ماه اخیر بیشتر از زمان مصدومیت حرص خوردم. چون دست آقا فرهاد خالی بود و بازیکن مصدوم زیاد داشتیم و شاید من می توانستم در حد 10 دقیقه به تیم کمک کنم ولی نگذاشتن به تیم کمک کنم. مدت زمان تمدید قرارداد من 20 دقیقه بیشتر طول نکشید و دوست داشتم در تیم بمانم و از مدیریت تیم که در حال زحمت کشیدن هستند، تشکر میکنم.

 


لیست آسیایی؟
چون مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاده، باید با بازیکنان تمدید شود و باید لیست جدیدی به AFC ارسال شود. امروز آقای رمضانی در همین خصوص در جلسه ای بودند و به احتمال 90 درصد می توانم در آسیا برای استقلال بازی کنم.

 

 

 


حضور در تیم ملی؟
با اینکه چندین ماه از میادین دور بوده ام ولی مطمئنا تمام تلاشم را میکنم تا به تیم ملی دعوت شوم.

 


وضعیت استقلال با فرهاد مجیدی؟
آقا فرهاد در دو شرایط بد به استقلال آمدند که شرایط امسال بدتر از سال پیش بود. با اینکه در زمان کرونا با کمبود بازیکن مواجه شده بودیم، ولی نتایج خوبی گرفتیم. در لیگ دوم هستیم و به نیمه نهایی جام حذفی صعود کردیم. چون اختلاف سنی مجیدی با بازیکنان کمتر است، باعث نزدیکی و همدلی بازیکنان و کادرفنی شده است و در هر بازی، نسبت به بازی قبل بهتر کار می کنیم.

 


شهرآورد در نیمه نهایی؟
ما قبل از بازی می دانستیم که سپاهان را می بریم و همه به این نتیجه رسیده بودیم که قطعا یک بازی دربی را در پیش داریم. مطمئنم که ما در پایان 90 دقیقه برنده دربی می شویم. من اهل کری خواندن نیستم ولی به نظرم تیم ما برنده دربی خواهد بود. سعی می کنیم امسال قهرمان جام حذفی و نائب قهرمان لیگ بشویم و با صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دل هواداران را شاد کنیم.

 


فشردگی بازیها با شروع لیگ بیستم؟
حقیقتا فشردگی بازیها در حد امکانات لیگ ایران نیست و باعث مصدومیت بازیکنان می شود بخصوص بازیکنانی مثل من که از قبل دچار مصدومیت بوده ایم و ممکن است این اتفاق مجددا تکرار شود. باید برای ریکاوری بازیکنان، زمینه سازی شود. استقلال دچار ضعف امکانات است. زمانی که گادوین منشا از پرسپولیس به استقلال آمد، باورش نمی شد وضعیت استقلال اینقدر بد باشد. ما امکاناتمان خیلی ضعیف است و امیدوارم در این زمینه به استقلال کمک شود.

 


شیطنت در تیم؟

من آدمی هستم که با کل تیم رابطه خوبی دارم و همیشه در حال سر به سر گذاشتن با بازیکنان و آقا فرهاد هستم.

 


صحبت پایانی؟
از هواداران استقلال تشکر میکنم. در این مدت سنگ تمام گذاشتند و با وجود رخ دادن یک سری اتفاقات در 3 ، 4 سال اخیر، همیشه تیم و مخصوصا بنده را خیلی حمایت کردند. امیدوارم بتوانم زحمات آنها را جبران کنم.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها