يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۳۸۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۳     ۲۲ مرداد ۱۳۹۹
شاید جانشین علی علیپور؛
امین اسدی مهاجم جوان آرمان گهر میگوید که آنالیزور های پرسپولیس او را تأیید کرده‌اند.
به گزارش پایگاه 598، مهاجم جوان تیم آرمان گهر سیرجان که این فصل عملکرد خوبی در این تیم داشته، با تایید پیشنهاد پرسپولیس عنوان کرد: آقای گل محمدی زمانی که در شهرخودرو بود مرا برای نیم فصل میخواست که قسمت نبود و بنده هم قرارداد داشتم و اکنون شنیده ام با مدیر برنامه هایم برای پرسپولیس صحبت هایی صورت گرفته است. 

 

امین اسدی بلند قامت در این باره به تیتر ورزشی گفت: هنوز چیزی قطعی نیست و همه چیز در حد حرف است ولی آنچه اطلاع دارم‌ این است که آنالیزورهای پرسپولیس مرا در بازی آلومینیوم اراک زیر نظر داشته و تایید کرده اند.

 

 

 

 

اسدی در این فصل به دلیل مصدومیت و محرومیت فقط ۱۸ بازی برای آرمان گهر به میدان رفت و در این تعداد بازی ۱۰ گل زد، ۴ پاس گل داد و ۴ پنالتی گرفت.

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها