يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۴۴۱
زمان انتشار: ۰۹:۰۰     ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
نقدی بر عملکرد شورای شهر تهران؛
تا به امروز نسخه درمانی شورای شهر تهران بیشتر شوک درمانی برای زندگان (طرح ترافیک/ تغییر و حذف نام شهیدان از تابلو معابر شهری) و در مرحله دوم چالش با شهیدان و اموات بهشت زهرا (جشن تولد بهشت زهرا و...) بوده است و اگر نبود فعالیت های نیمه تمام مدیریت سابق شهر تهران اصولا درخواست رزومه عملکردی از این شورا و شهرداری بی معنا جلوه می کرد.
سرویس سیاسی پایگاه 598-رضا احمد زاده؛ وقتی شورای شهر تهران توسط اصلاح طلبان در روندی مردم سالارانه قبضه شد و تاریخ معاصر انقلاب در اوایل دهه 80 یکبار دیگر در دهه90 تکرار شد بازهم نگرانی ها در میان مردم و منتقدان جوانه زده و سایه های تردید در موفقیت این جریان که همانند دوران قبل قوه مجریه و مقننه را هم در اختیار گرفته بود بوجود آمد. اصلاح طلبان در سوابق سیاسی و اجرایی خود نشان داده بودند که بیش از آنکه بفکر روند کلی کشور و خدمات رسانی به مردم باشند، منافع جریانی و سیاسی همفکران خود را چه در عالم زندگان و چه در عالم اموات ارجحیت خاصی می دهند.


در خبرها آمده بود که بعد از دوسال که شورای شهر در اولین فتح الفتوح خیابانی خود خیابانی را بنام مصدق (شما بخوانید مصدق السلطنه) اینبار هم برای دومین بار توانست در میان انبوه! بیکاریها و فقدان عملکردهای قابل توجه خود خیابانی را با موفقیت به نام بازرگان نخست وزیردولت موقت مصوب و تصویب کند.

آقایان شورای شهر به کجا چنین شتابان می روید اما بدانید که:

1- مدت عمر دولت مستعجل شما در حال خاتمه است پس این کار بویی جز کارهای انتخاباتی برای دوره بعد و جذب آرای خاکستری و تالیف قلوب ضد انقلابان و براندازان انقلاب اسلامی ندارد.

2- قطع و مسلم شورای بعد اگر از جریان شما باشد میراثتان برجا خواهد ماند اما اگر رویه دوران ابتدایی دهه 80 دوباره سرلوحه انتخاباتی مردم قرار گیرد هم خود و هم میراثتان به بایگانی تاریخ شورای شهر که زیاد هم روشن و سفید نیست سپرده خواهد شد.

3-  شما ظاهرا مانند اسلاف خود امام خمینی (ره) را به موزه تاریخ فرستاده اید و سخنان ایشان را هم کاربردی در حد همان دهه60 و 70 می دانید زیرا بخوبی واقفید که ایشان در باره مصدق و مهدی بازرگان و نهضت آزادی چه مواضعی داشتندو بکارگیری جریان نهضت آزادی در ارکان جمهوری اسلامی را تا ابد ممنوع کرده اند اما امروز شما با  اینکار خود نشان دادید که جمعتان اصولا اعتقادی به ارکان نظام اسلامی که امروز نان خور آن هم هستید ندارید و این هم از طنزهای تلخ ساختار سیاسی کشور ماست که مدعیان رفتارهای اپوزیسیونی در کشور و رفقای گرمابه و گلستان برخی از سیاسیون با خارج نشینان از مناصب دولتی و بیت المال انقلاب اسلامی و مردم گذران زندگی هم می کنند. پارادوکسی که هیچوقت هم جوابی برای آن نداشته و ندارند.

در نتیجه گیری اضافه می گردد که تا به امروز نسخه درمانی شورای شهر تهران بیشتر شوک درمانی برای زندگان (طرح ترافیک/ تغییر و حذف نام شهیدان از تابلو معابر شهری) و در مرحله دوم چالش با شهیدان و اموات بهشت زهرا(س) بوده است ( جشن تولد بهشت زهرا و...) بوده است و اگر نبود فعالیت های نیمه تمام مدیریت سابق شهر تهران اصولا درخواست رزومه عملکردی از این شورا و شهرداری بی معنا جلوه می کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها