أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۷۵۵۲۴
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
فرماندار شهرستان ماهشهر گفت: انتشار خبری در برخی کانا‌های خبری و نیز فضای مجازی مبنی بر مشاهده یک فروند پهپاد در آسمان این شهر صحت ندارد.
به گزارش پایگاه 598، محسن بیرانوند با اشاره به انتشار یک ویدیو در فضای مجازی در این زمینه گفت: بر اساس اعلام فرماندهان پدافند مستقر در منطقه جنوب هیچ شی ناشناس و یا پرنده ناشناس تا کنون در منطقه مشاهده نشده و در صورت مشاهده با عکس العمل سریع و قوی پدافند مواجه خواهند شد.

وی گفت: مرکز پدافند جنوب کشور با تمام ظرفیتها به طور شبانه روزی آسمان جنوب کشور خصوصا ماهشهر که دارای حساسیت اقتصادی است را رصد می کند و به هیچ عنوان اجازه نمی دهد تا پرنده غیر خودی در آسمان این منطقه حضور یابد.

وی افزود: پدافند هوایی با هوشیاری کامل منطقه را رصد می‌کند و هیچ شی مشکوکی از تیررس این سامانه در امان نیست.

فرماندار شهرستان ماهشهر ادامه داد: انتظار می رود رسانه های استان در زمینه انعکاس اخبار امنیتی ملاحظات بیشتری داشته باشند و به هیچ عنوان بدون ذکر منبع اخباری را در رسانه‌های خود درج نکند زیرا انتشار اینگونه اخبار کذب دستمایه ای برای رسانه های بیگانه می شود.

بیرانوند تاکید کرد: در سال‌های گذشته پدافند هوایی کشور و بخصوص منطقه خوزستان عملکرد قابل قبولی داشته و هرگونه شی ناشناس و یا پهپادی را بلافاصله منهدم کرده است اما انتشار شایعات در فضای مجازی و برخی رسانه ها خوراک لازم را برای دشمن تامین می کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها