يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۵۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۳۶     ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
رئیس جمهور آمریکا ابراز امیدواری کرد که واکسن تولید شده روسیه برای ویروس کرونا جواب بدهد.
به گزارش پایگاه 598، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به واکسن روسی واکنش نشان داد و گفت: اطلاعات زیادی درباره واکسن روسی نمی دانیم اما امیدوار هستیم که این واکسن تاثیر گذار باشد و جواب بدهد.

او ادامه داد: روسیه گام های را در این زمینه برداشته است و به موفقیت های هم رسیده است. ما براین باور هستیم که باید واکسن همه فاکتورها را داشته باشد. ما هم واکسن های زیادی داریم که براین باور هستیم برای مبارزه با کرونا موفقیت آمیز خواهند بود اما دوست داریم که همه آزمایش های لازم را انجام دهیم.

او افزود: آمریکا پیشرفت چشمگیری را در تولید و توسعه واکسن کرونا به دست آورده است. در آینده ای نه چندان دور خبری خواهیم داشت. درباره داروهای موثر هم صحبت خواهیم کرد. براین باور هستیم که تولید داور برای کرونا هم بسیار مهم است.

شمار مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا روز به روز و لحظه به لحظه در حال افزایش است تا جایکه شمار مبتلایان به این ویروس در سراسر جهان از ۲۱ میلیون نفر گذشته است این درحالی است که بیش از ۷۶۳ هزار نفر هم جان خود را از دست داده اند.

آمریکا با اختلاف زیاد نسبت به دیگر کشورها بیشترین شمار مبتلایان و قربانیان ویروس را در سراسر جهان دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها