أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: فَـرَضَ اللّه‏ُ ... الصِّیـامَ اِبْتِلاءً لاِِخْلاصِ الْخَلْقِ؛ ... خداوند روزه را واجب کرد تا اخلاص خلق را بیازماید

      
کد خبر: ۴۷۵۵۷۱
زمان انتشار: ۱۳:۱۲     ۲۵ مرداد ۱۳۹۹
یک شرکت زیست فناوری آرژانتینی قرار است، واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد را که قرار است توسط شرکت آسترا-زنکا به تولیدانبوه برسد، برای آمریکای لاتین تولید کند.
به گزارش پایگاه 598، یک شرکت زیست فناوری آرژانتینی قرار است ، واکسن کرونای دانشگاه آکسفورد را که قرار است توسط شرکت آسترا-زنکا به تولیدانبوه برسد، برای آمریکای لاتین تولید کند.

شرکت دارویی «mAbxience» که مستقر در آرژانتین است، مشغول تولید ۴۰۰ میلیون دوز از واکسن کرونای شرکت آسترا-زنکا برای آمریکای لاتین است.

واکسن تجربی دانشگاه آکسفورد که شرکت آسترا-زنکا قرار است آن را تولید کند، در کارآزمایی‌های بالینی مراحل اولیه توانسته در افراد پاسخ ایمنی ایجاد کند و این امید را ایجاد کرده است که بتوان تا پایان سال ۲۰۲۰ آن را در اختیار عموم گذاشت.

استبان کورلی، مدیر این شرکت زیست فناوریی آرژانتینی گفته است، پیش بینی می‌کند که محصول نهایی واکسن کرونا بین آوریل و مه در آمریکای لاتین توزیع شود.

کورلی در یک کنفرانس مطبوعاتی مجازی به خبرنگاران گفت: در اواخر ماه فوریه، محموله واکسن به مکزیک صادر و در این کشور از طریق آزمایشگاه بیومونت تهیه و تولید می‌شود.

دولت آرژانتین به تازگی اعلام کرد که موافقت کرده است، واکسن بالقوه علیه این ویروس را که هم اکنون در حال توسعه در دانشگاه آکسفورد است، تولید کند.

کورلی در پایان گفت: محصول نهایی برای در امان ماندن از کرونا احتمالاً بین سه تا چهار دلار قیمت خواهد داشت.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها