أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۵۹۳
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
استاندار قم گفت: عزاداری‌های ماه محرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598، بهرام سرمست روز شنبه در حاشیه برگزاری نشست ستاد ملی مبارزه با کرونا که به‌صورت ویدیو کنفرانس با حضور استانداران سراسر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه امروز اقدامات بازدارنده‌ای برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی به تصویب رسید و قرار شد در ایام ماه محرم این پروتکل‌ها رعایت شود.
وی ادامه داد: بر اساس تصمیم‌گیری‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در نظر داریم که هم عزاداری‌ها برگزار شود و هم پروتکل‌ها به‌صورت کامل رعایت شود.
سرمست تأکید کرد: قطعاً رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند ما از موج عبور دهد و راه را بر شیوع بیشتر بیماری ببندد.
وی در خصوص تفاوت تصمیمات ستاد ملی کرونا در ماه‌های گذشته و فعلی نیز گفت: در هفته‌های اول شیوع بیماری بیشتر نظرات کارشناسان بر تعطیلی مراکز بود اما با مدت‌دار شدن این ویروس و زمان نامعلوم پایان آن بیشتر نظر کارشناسان بر سازگاری با این بیماری و رعایت فاصله‌گذاری‌های اجتماعی است.
سرمست تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته کنکور نیز برگزار خواهد شد و در این زمینه تغییری ایجاد نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها