أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۶۱۸
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۶ مرداد ۱۳۹۹
شبکه ۱۳ رژیم صیهونیستی مدعی شد که دولت سعودی نیز همچون امارات با تل آویو وارد توافق خواهد شد و صرفا زمان آن مشخص نیست.
شبکه صهیونیستی: توافق میان ریاض  و تل آویو حتمی است
به گزارش پایگاه 598، هیأت اسرائیلی قرار است امروز (یکشنبه) به سرپرستی «یوسی کوهن» رئیس موساد به امارات سفر کند تا در خصوص جزئیات توافق عادی‌سازی روابط با مقامات ابوظبی به گفت‌و‌گو بنشیند و در این میان، صهیونیست‌ها نیم نگاهی به عربستان سعودی دارند.

به نوشته وبگاه عرب۴۸، منابع سیاسی در کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس به شبکه ۱۳ اسرائیل گفتند که امضای توافقنامه میان این رژیم با سعودی‌ها صرفا به مسأله زمان وابسته است و پیش از عادی‌سازی روابط با بحرین و عمان صورت خواهد گرفت.

به گفته این منابع، سازش میان امارات و رژیم صهیونیستی، به طور مستقیم به افزایش همکاری‌ها میان ریاض و تل آویو خواهد انجامید و این در حالی است که دولت سعودی در قبال توافق اخیر امارات و اسرائیل سکوت پیشه کرده است.

به گفته این شبکه، تأثیر دیگر توافق ابوظبی و تل آویو بر عربستان سعودی این است که چه بسا اماراتی‌های بیش از سعودی‌ها خود را به واشنگتن نزدیک کنند و بخواهند از این مجری قدرت خود را در منطقه افزایش دهند.

این شبکه صهیونیستی همچنین گفت که عربستان سعودی و اسرائیل هر دو ایران را تهدیدی برای خود می‌دانند و منافع مشترک دو طرف در این خصوص می‌تواند آن‌ها را به توسعه همکاری‌ها سوق دهد.

شامگاه پنج‌شنبه پیش(۲۳ مرداد)، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد  تل‌آویو و امارات به توافقی برای «عادی‌سازی کامل روابط» دست پیدا کرده‌اند.

اقدام امارات متحده عربی در علنی کردن توافق با رژیم اشغالگر قدس بر سر عادی‌سازی روابط، به رغم استقبال محور سعودی- آمریکایی، با محکومیت شدید اغلب کشورهای عربی و اسلامی و ملتها همراه است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها