کد خبر: ۴۷۵۶۶۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۲     ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
خولن لوپتگی حالا بعد از حدود دو سال دوباره ارزش های خود را در عرصه مربیگری ثبت کرد.
به گزارش پایگاه 598، تابستان سال 2018 به بدترین شکل ممکن برای خولن لوپتگی پیش رفت و او در شرایطی که مهیای آماده کردن اسپانیا برای اولین بازی در جام جهانی برابر پرتغال بود، از سمت هدایت لاروخا اخراج شده و روسیه را به مقصد اسپانیا ترک کرد. فدراسیون فوتبال اسپانیا از توافق بدون اطلاع او با رئال مادرید عصبانی شده بود و حکم اخراج خولن لوپتگی را صادر کرد.

 

اما شرایط در برنابئو نیز برای این سرمربی اسپانیایی چندان تفاوت نبود و او تنها بعد از چند هفته و پس از پذیرش شکست با پنج گل در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا از کار برکنار شد تا طی چند ماه دو اخراج عجیب را تجربه کند. اما امشب و بعد از دو سال خولن لوپتگی دوباره خودش را دوباره ثابت کرد و موفق شد سویا را به فینال لیگ اروپا برساند. اگرچه سویا در برخی دقایق بازی خوش شانس بود و بونو مقابل مهاجمان یونایتد عملکرد فوق العاده ای داشت، اما به هر حال ارزش های کار خولن لوپتگی روی نیمکت این تیم غیرقابل کتمان است.

 

سویا حالا حداقل دو بار بیشتر از هر تیم دیگری در تاریخ به فینال جام یوفا یا لیگ اروپا راه پیدا کرده و این بار خولن لوپتگی فرصت دارد این جام را به ویترین افتخارات باشگاه اسپانیایی اضافه کند.


 

 

 

 

 

 


منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها