أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۶۸۹
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
ستادکل نیرو‌های مسلح اعلام کرد در فضای سایبری آغازگر هیچ منازعه‌ای نیستیم اما در صورت نقض هر یک از خط مشی‌ها و سیاست‌های تبیین شده خود از سوی دولت، گروه یا هر فردی که تحت حمایت و هدایت و کنترل دولتی باشد، این حق را برای خود قائل هستند که تهدیدات را در هر سطحی با قدرت و پشیمان کننده پاسخ دهند.
به گزارش پایگاه 598، ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیانیه‌ای در عرصه سایبر منتشر کرد که در بخشی از آن آمده است: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به سان دکترین قابل اعمال خود در فضای حقیقی، در فضای سایبری نیز آغازگر هیچ منازعه‌ای نیستند، اما در صورت نقض هر یک از خط مشی‌ها و سیاست‌های تبیین شده خود از سوی دولت، گروه یا هر فردی که تحت حمایت و هدایت و کنترل دولتی باشد، این حق را برای خود قائل هستند که تهدیدات را در هر سطحی با قدرت و پشیمان کننده پاسخ دهند.

برای دریافت متن کامل بیانیه ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اینجا کلیک کنید



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها