أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۶۹۷
زمان انتشار: ۱۲:۴۳     ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
موسوی لارگانی خبرداد
عضو هیئت رئیسه مجلس یازدهم گفت: قرار است نمایندگان سه هفته کاری و یک هفته سر کشی حوزه انتخابی داشته باشند تا در آینده هیئت رئیسه در این باره تصمیم بگیرد.
به گزارش پایگاه 598، سید ناصر موسوی لارگانی در خصوص آخرین وضعیت تعطیلات تابستانی نمایندگان مجلس گفت:طبق سنوات گذشته و ماده 84 آیین نامه داخلی مجلس شورای اسلامی  نمایندگان مجلس پس از سه هفته کاری برای سرکشی حوزه به حوزه های انتخابی خود می رفتند.



وی ادامه داد:به علت شیوع ویروس کرونا مجلس دهم در روز های پایانی جلسه نداشت و چند نشست به صورت مجازی برگزار شد اما با شروع مجلس یازدهم و مشکلات موجود معیشتی،اقتصادی و اشتغال جوانان  این امر صورت نگرفت.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: چهار هفته کاری مجلس یازدهم و نمایندگان به مواردی همچون تشکیل کمیسیون ها و انتخاب نمایندگان در شوراها و مجامع گذشت بر این اساس قرار شد تعطیلات تابستانی با تامل انجام شود.

وی افزود: تصمیم گرفته شد با توجه به مشکلات کنونی کشور و توقعاتی که از نمایندگان بواسطه فرمایشات مقام معظم رهبری می رود مجلس ادامه جلسات به منظور تصمیم گیری های لازم داشته باشد.

موسوی لارگانی خاطر نشان کرد: بر این اساس فعلا قرار است نمایندگان سه هفته کاری و یک هفته سر کشی حوزه انتخابی داشته باشند تا در آینده هیئت رئیسه در  این باره تصمیم بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها