امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۷۵۷۰۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۶     ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
اعتراض به یک عکس از جشن حافظ؛
کرونا مثل خیلی از اتفاقات دیگر پرتناقض‌ترینِ رفتارها را از سلبریتی‌ها نشان داد، وقتی از جلوی دوربین تلویزیون فرار می‌کنند و سریال‌شان را ناتمام می‌گذارند تا کرونا نگیرند اما از "جشن حافظ" نمی‌گذرند؛ انگار کرونا آنجا نفوذ نکرده است.
سرویس فرهنگی پایگاه 598؛ در صفحات مجازی‌شان از فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران حمایت می‌کنند و مثلِ همیشه ژستِ مردم‌داری و مردم‌دوستی به خود می‌گیرند اما خودشان جلوی جشن‌ها و دورهمی‌هایشان را نمی‌گیرند. وقتی بحث لغوِ جشنواره فیلم فجر امسال در نشست خبری رئیس سازمان سینمایی خیلی جدی مطرح می‌شود، اسکار و جشنواره‌های هنری جهانی عقب می‌افتد و بقیه تجمع‌ها در حوزه‌های مختلف متوقف می‌شود جشن حافظ با همان روش‌های قبل بیستمین دوره خودش را برگزار می‌کند، اینجا کرونا هست آنجا کرونا نیست!!

واکنش‌های توئیتری به برگزاری جشن حافظ

وقتی شب گذشته جوایزِ جشن حافظ میان هنرمندان توزیع می‌شد مثل همیشه خوشحال‌کننده نبود، چون کسانی روی جایگاه حاضر می‌شدند و جایزه می‌گرفتند که خودشان در صفحات‌شان فریاد می‌زنند "ماسک بزنید، از ترددهای غیرضروری پرهیز کنید؛ کارها باید متوقف شوند" و یا مصاحبه می‌کنند "تا پایان کرونا کاری نمی‌کنیم."، همه این‌ها تناقض‌هایی است که به‌هنگام گرفتن جایزه توسط همین سلبریتی‌ها به‌یادمان می‌آید؛ وقتی محسن تنابنده جایزه بهترین بازیگر کمدی را می‌گیرد یادِ "پایتخت" نیمه‌تمامی می‌افتم که به‌خاطر مشکلات کرونایی متوقف شده است اما انگار کرونا با جشن حافظ کاری ندارد، یا شبنم مقدمی که چندی پیش گفته بود "حتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی هم فعلاً کار نمی‌کنم"، کدام پروتکل بهداشتی میان چهره شما و دوستانتان دیده می‌شد؟!

انتشار این تصاویر در فضای مجازی هم با واکنش های مختلفی رو به رو شد که در ادامه به چند مورد آن اشاره میکنیم؟

واکنش‌های توئیتری به برگزاری جشن حافظ

واکنش‌های توئیتری به برگزاری جشن حافظ

واکنش‌های توئیتری به برگزاری جشن حافظ

واکنش‌های توئیتری به برگزاری جشن حافظ

واکنش‌های توئیتری به برگزاری جشن حافظ

واکنش‌های توئیتری به برگزاری جشن حافظ

گفتنی است چندی قبل هم یکی از بازیگران با انتشار تصاویری از خود در جزیره کیش باعث برانگیختن واکنش منفی مخاطبان شده بود.

 




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۱ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
۰
۰
حالا شم هم جو ندین. فوری میخواین عزاداری رو بکشین وسط. نه کار این به اصطلاح هنرمکندا درسته نه هیئت گرفتن و با جون مردم بازی کردن
پاسخ
Saini
Switzerland
۱۷:۲۵ - ۲۷ مرداد ۱۳۹۹
۰
۰
کرونا دلیلی است که انسانها را هر چه بیشتر به انزوا برده تا بتوانند بهتر و بیشتر از پیش کنترل شویم. در دنیای جدیدی که کلیدش زده شد متاسفانه ایمان و انسانییت و مذهب به معنای واقعی وجود نخواهد داشت و قطعا بسیاری از دولتمردان در این راستا گام برمیدارند. با ایجاد ترس از مثلا کرونا در جوامع کم کم نوع نگرش و عملکرد انسانها در همه ابعاد عوض خواهد شد و این اتفاقا هدفی است که دارند. باید هوشیارانه عمل کرد تا اجازه ندهیم که عده ای با چنین اهدا ف پلید ارمانهای انسانی , مدنی و عقیدتیمان را زیر سوال ببرند.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۳۳ - ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
۰
۰
راس میگه اینا الگوی خودشونم نیستن .اونایی که هنرمندن ناشناس و خیلی کم پیدان بی هنرا همش تو دیدن
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها