أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۷۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۳     ۲۸ مرداد ۱۳۹۹
نه ایبیزا و نه روساریو
لیونل مسی برای رهایی از جو رسانه ای وحشتناک این روزها و فراموشی شکست سنگین مقابل بایرن از بارسلون خارج شد.
به گزارش پایگاه 598، چهار روز از شکست باورنکردنی 8-2 بارسا از بایرن مونیخ می گذرد و هنوز هیچ واکنشی از لیونل مسی دیده نشده است. مسی که بین دو نیمه بازی و در حالی که تیمش 4-1 عقب افتاده بود، حرفی برای گفتن در رختکن نداشت و مطابق عکسی که از او منتشر شده، بهت زده و شوکه به نظر می رسید. او پس از بازی نیز مقابل خبرنگاران قرار نگرفت و این روزها به کانون شایعات تبدیل شده است. 

 

 

 

مسی ماه گذشته صراحتا گفته بود که بارسا تیمی در حد قهرمانی اروپا در اختیار ندارد و حرف او نیز در بازی برابر بایرن ثابت شد. اما او که زمزمه های جدایی اش از بارسا نیز به گوش می رسد، این روزها کجاست؟

 

طبق ادعای آاس، لیونل مسی به همراه لوئیس سوارز و جوردی آلبا راهی کوه های پیرینه شده و به دور از حواشی و اخبار رسانه ها، تعطیلات کوتاه مدت تابستانی خود را سپری می کند. دو هفته دیگر او باید به تمرینات پیش فصل بارسا اضافه شود و از این تعطیلی استفاده کرده و راهی محلی شده که به دور از دسترس عکاسان و خبرنگاران است.

 

 

 

 

این اولین بار نیست که مسی به پیرینه پناه می برد. او که در این محل مالکیت یک هتل را نیز برعهده دارد، یک سال و نیم پیش و در ماه مارس از تعطیلی دو روزه تمرینات بارسا پس از دو برد متوالی متوالی برابر رئال در ال کلاسیکو(کوپا دل ری و لالیگا) استفاده کرد و راهی پیرینه شد.

 

مسی و سوارز به همراه خانواده های شان پس از اتمام لالیگا چند روزی را در ایبیزا و روی قایق تفریحی به خوشگذرانی مشغول بودند و سوژه بسیار خوبی را برای عکاسان فراهم کردند ولی پس از حذف تاریخی بارسا دیگر خبری از عکس های مسی و سوارز روی قایق تفریحی نیست و آنها به دور از خبرنگاران و برای فرار از جو رسانه های به کوهستان پناه برده اند.

 

 

 

 

این روزها همچنین شایعات زیادی در مورد سوارز و آلبا نیز به گوش می رسد. اولی 33 و دومی 31 ساله است و گفته می شود که احتمال فروش هر دو نیز زیاد است. در حالی که بارسا قصد دارد لائوتارو مارتینز را به جای سوارز جذب کند، در جناح چپ هیچ گزینه ای برای جانشینی آلبا وجودد ندارد.

آلبا تا 2024 قرارداد دارد و قرارداد سوارز نیز سال بعد به اتمام می رسد هرچند بندی در این قرارداد وجود دارد که اگر او فصل پیش رو در 60 درصد بازی ها حاضر باشد قرارداد یک سال دیگر نیز تمدید خواهد شد.

منبع : ورزش سه
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها