يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۸۱۱
زمان انتشار: ۰۹:۵۵     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
سلیمانپور، با تاکید بر اینکه اهالی رسانه نقش بسیار جدی و بی بدیلی در اطلاع رسانی در ایام شیوع کرونا داشتند گفت: اگر فرهنگ سازی درست و ایجاد باور مشترک برای پیروزی بر این بیماری توسط فعالیت اهالی رسانه ای نبود، این دستاوردهای کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ابتر می ماند.

به گزارش پایگاه 598، "بیژن سلمانپور" روز سه شنبه در آئین تجلیل از فعالان قرارگاه رسانه ای مقابله با کرونای قم، با بیان اینکه مجاهدت های خبرنگاران در تمام تحولات تاریخ انقلاب اسلامی برجسته است گفت: خبرنگاران منشاء تحولات مثبت در توسعه و پیشرفت کشور بوده و هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، ادامه داد: محدود کردن تقدیر از خبرنگاران به روز خبرنگار، جفا در حق خبرنگاران و عرضه اطلاع رسانی است.

وی اظهار داشت: شیوع کرونا در جهان و ایران با مصائب بسیار سختی همراه شد که کادر بهداشت و درمان در طی چندین ماه مقابله با این بیماری شرایط پیچیده و سختی را تحمل کرد که حضور و نقش آفرینی خبرنگاران و اهالی رسانه در مهار و کنترل این بیماری اثربخش بود.

سلیمانپور، با تاکید بر اینکه اهالی رسانه نقش بسیار جدی و بی بدیلی در اطلاع رسانی در ایام شیوع کرونا داشتند گفت: اگر فرهنگ سازی درست و ایجاد باور مشترک برای پیروزی بر این بیماری توسط فعالیت اهالی رسانه ای نبود، این دستاوردهای کادر بهداشت و درمان در مقابله با کرونا ابتر می ماند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، اظهار داشت: از روز اول تمام بخش های استان و کشور وارد میدان شدند و صحنه های بی بدیل از ایثار در تاریخ ثبت کردند.

وی با بیان اینکه امروز مولفه‌های قدرت در دنیا تغییر کرده است، بیان کرد: قدرت رسانه ای به عنوان یکی از مهمترین مولفه های قدرت در دنیا مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته است که این موضوع نشان از اهمیت کار رسانه در دنیای امروز دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری قم، گفت: رسانه های غربی سوار بر موج خبری و رسانه های خود، نسبت به شیوع کرونا در ایران و به ویژه قم اقدام های گسترده ای برای سیاه نمایی و تضعیف روحیه مردم استفاده کردند که رسانه های استان در خنثی کردن این توطئه نقش مهمی ایفا کردند.

هم اکنون ۶ روزنامه، ۱۶ هفته نامه، ۴ دوهفته نامه، ۱۹ ماهنامه، ۸ دوماهنامه، ۹۰ فصلنامه، ۱۳۸ دوفصلنامه، ۳ سالنامه و 62 پایگاه خبری در این استان دارای مجوز فعالیت هستند. از ۳۴ مجوز فعالیت خبرگزاری درکشور، دفتر مرکزی ۳ خبرگزاری درقم است ضمن اینکه ۲۰ خبرگزاری و ۲۵ روزنامه سراسری نیز در قم دارای دفتر نمایندگی هستند.

این استان با داشتن  ۳۸۵ رسانه چاپی و برخط دارای مجوز، کمی بیش از سه درصد تمام رسانه های دارای مجوز کشور را در اختیار دارد.

«ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد؛ ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد، اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

همه ایرانیان می‌توانند با مراجعه به سامانه غربالگری الکترونیکی ویروس کرونا به نشانی اینترنتی https://salamat.gov.ir و تکمیل اطلاعات خواسته‌شده، گام بلندی در ارتقای سلامت جامعه و شکست ویروس کرونا بردارند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها