کد خبر: ۴۷۵۸۱۲
زمان انتشار: ۱۰:۲۷     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
حسینی کاشانی گفت: با شیوع کرونا در قم،همراهی اهالی رسانه‌ای استان در کاهش تبعات ویروس نقش موثری داشت.
به گزارش پایگاه 598، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم روز سه شنبه در آئین تجلیل از فعالان قرارگاه رسانه‌ای مقابله با کرونای قم، با تقدیر از تلاش اهالی رسانه استان برای پوشش وضعیت استان در شرایط شیوع کرونا گفت: رسانه‌های استان در اطلاع رسانی و همراه کردن مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی تمام قد وارد میدان شدند که نتیجه این اطلاع رسانی ها، رتبه ممتاز استان در رعایت مسائل بهداشتی در کشور بود.

حسینی کاشانی بیان کرد: اهالی رسانه‌ای قم از همان ابتدای شناسایی کرونا در استان، در کنار کادر بهداشت و درمان و مردم حضور داشتند و با به خطر انداختن جان خود وظیفه خطیر اطلاع رسانی را به خوبی عمل کردند.

مدیرکل ارشاد قم، با بیان این که قم با موج جدید شیوع کرونا مواجه است که امیدواریم این موج جدید نیز با همراهی اهالی رسانه استان به نحو مطلوب پشت سر گذاشته شود، ادامه داد: رسانه‌های قم به صورت جهادی وارد میدان شدند و نقش مهمی در اطلاع رسانی و فرهنگ سازی و همچنین کاهش تبعات شیوع این بیماری داشتند.

هم اکنون ۶ روزنامه، ۱۶ هفته نامه، ۴ دوهفته نامه، ۱۹ ماهنامه، ۸ دوماهنامه، ۹۰ فصلنامه، ۱۳۸ دوفصلنامه، ۳ سالنامه و ۶۲ پایگاه خبری در این استان دارای مجوز فعالیت هستند. از ۳۴ مجوز فعالیت خبرگزاری درکشور، دفتر مرکزی ۳ خبرگزاری درقم است ضمن اینکه ۲۰ خبرگزاری و ۲۵ روزنامه سراسری نیز در قم دارای دفتر نمایندگی هستند.

استان قم با داشتن ۳۸۵ رسانه چاپی و برخط دارای مجوز، کمی بیش از سه درصد تمام رسانه‌های دارای مجوز کشور را در اختیار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها