أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۸۲۰
زمان انتشار: ۱۱:۰۱     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
پروژه ای که نتیجه داد؛
پاری سن ژرمن برای ولین بار در تاریخ موفق شد به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کند.
به گزارش پایگاه 598، در ادبیات فوتبال بسیاری از هواداران فوتبال در جهان از جمله کشورمان، پاری سن ژرمن تیمی خطاب می شود که با دلارهای نفتی به موفقیت دست می یابد و اصولا هنگام ناکامی این تیم به طعنه از عبارات زیادی در مورد عدم به نتیجه رسیدن سرمایه گذاری های هنگفت و دور ریخته شدن پول نفتی توسط مدیران این تیم استفاده می شود.

 

البته پاری سن ژرمن در سالهای اخیر ارقام بعضا هنگفتی برای جذب بازیکنان خرج کرده، اما در این زمینه در رتبه های اول جدول نیست و به نظر این برچسب به اشتباه به این تیم زده شده است. در یک دهه اخیر تیم هایی چون منچسترسیتی، بارسلونا، چلسی و یوونتوس بیشتر از باشگاه فرانسوی پول خرج کرده اند و منچستریونایتد و رئال مادرید نیز اختلاف کمی بعد از پاری سن ژرمن قرار دارند. این آمار و ارقام بدان معناست که فقط نمی توان نقش پول را عامل اصلی موفقیت پی اس جی خطاب کرد.

 

البته آنها در این سالها چندین بار تا مرز موفقیت پیش رفته و خاطرات تلخی چون شکست با شش گل برابر بارسلونا را نیز به ثبت رسانده اند. اما امسال به نظر می رسد روایت متفاوتی برای پاری سن ژرمن رقم خورده و آنها امشب با کسب برتری مقتدرانه برابر لایپپزیش راهی فینال شدند.

البته در این میان ستاره های گرانقیمتی چون نیمار و کیلیان امباپه نیز به این تیم محلق شده اند، اما بخش عمده ای از ترکیب پاری سن ژرمن از بازیکنانی نه چندان گرانقیمت تشکیل می شود. به هر حال علیرغم همه طعنه ها، پاری سن ژرمن امسال موفق شد به فینال لیگ قهرمانان راه یابد و به نظر می رسد کار هر یک از دو تیم بایرن مونیخ یا لیون برابر این تیم در بازی نهایی بسیار دشوار خواهد بود.

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها