کد خبر: ۴۷۵۸۲۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۷     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
عصر دیروز صورت گرفت؛
این مراسم که با حضور بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم و برخی دیگر از مسئولان استانی برگزار شد از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تجلیل شد.
به گزارش سرویس اجتماعی پایگاه 598، عصر دیروز سه شنبه مراسم تقدیر از فعالان "قرارگاه رسانه‌ای مبارزه با کرونا" در تالار ونوس قم برگزار شد.

این مراسم که با حضور بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم، سیدموسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و دکتر محمدرضا قدیر رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان قم و برخی دیگر از مسئولان استانی برگزار گردید از رسانه‌ها و خبرنگاران فعال در عرصه مبارزه با ویروس کرونا تجلیل شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در این جلسه با اشاره به اهمیت کار رسانه‌ها، خبرنگاران را جهادگران حوزه‌های مختلف ازجمله مقابله با کرونا دانست و اظهار داشت: رسانه‌های استان قم از زمان شیوع کرونا پوشش مناسبی داشته‌اند همراه با مردم و با رعایت تمامی شیوه‌نامه‌های بهداشتی وارد میدان شدند.

بیژن سلیمان پور معاون سیاسی، امنیتی و امور اجتماعی استانداری قم هم گفت: اهالی رسانه در قم نقش مؤثری در اطلاع رسانی بیماری کرونا داشتند و اگر نقش آفرینی خبرنگاران نبود کار تیم درمان کرونا ابتر می‌ماند.

وی با بیان اینکه نگاه مدیریت استان به مقوله نقد رسانه‌ها، مثبت است افزود: مسئولان ارشد استان، خبرنگاران را همراه خود می‌دانند و امیدواریم تمامی تلاش‌ها در راستای اعتلای استان باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این مراسم با تشکر از نقش پررنگ رسانه های قمی در ایام پیک کرونا و تقدیر از خبرنگاران قمی گفت: خبرنگاران قمی در عرصه اطلاع رسانی بیماری کرونا با نگاه کارشناسی خود، خوب عمل کردند و اگر دقت نظر آنان نبود تبعات بیماری چندین برابر می‌شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گفت: خبرگزاری ها و خبرنگاران قمی در مقابله با کرونا بسیار خوب درخشدند و با دید دقیق و کارشناسی کمک کار مدافعان سلامت بودند.

گفتنی است در این مراسم از علی شعبانی به نمایندگی از خبرنگاران پایگاه خبری 598 تقدیر به عمل آمد.




استان قم که با داشتن  ۳۸۵ رسانه چاپی و برخط دارای مجوز، کمی بیش از سه درصد تمام رسانه های دارای مجوز کشور را در اختیار دارد، توانست در جبهه مبارزه با ویروس کرونا نقش پررنگی را ایفا کند و با راه اندازی "قرارگاه رسانه‌ای مبارزه با کرونا" به صورت تخصصی و هماهنگ در این عرصه وارد شد و با به تصویر کشیدن مجاهدت جامعه پزشکی و خدمتگزاران مقابله با کرونا، کارنامه درخشانی از خود برجای گذاشت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها