يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۷۵۸۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۶     ۲۹ مرداد ۱۳۹۹
آرزوهای یک عمرم را نادیده می‌گیرم؛
مریدی هافبک تیم فولاد با انتشار متنی در صفحه اینستاگرام خود از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.
به گزارش پایگاه 598، سینا مریدی هافبک تیم فولادخوزستان در آستانه دیدار حساس تیمش مقابل تراکتور با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. وی مدتهاست در لیست ۲۰ نفره فولاد حضور ندارد و غایب دائمی بازی‌های تیمش به حساب می‌آید. او اما در حالی این متن پر ابهام را منتشر کرده که دلیل غیبتش از سوی خودش اعلام نشده و احتمالا پیش از دیدار حساس در این باره صحبتی عنوان نشود و پس از آن بتوان دلیل این موضوع را دانست.

 

وی که در هیچکدام از بازی‌های نیم‌فصل دوم در ترکیب فولاد قرار نگرفت چنین اتفاقی را در میانه راه تجربه کرده بود و چندین ماه به دور از تمرینات بود اما پس از جلساتی و بی سر و صدا به تمرینات بازگشت اما تصمیم عجیب و عجولانه وی  ابهامات زیادی را در خصوص وی ایجاد کرده است.

 

مریدی هافبک چپ پایی است که در دو سال گذشته نامش برای انتقال بزرگ مثل پرسپولیس، سپاهان و استقلال شنیده شده اما هرگز رویای او برای حضور در جمع بزرگان جامه عمل نپوشیده است. همچنین این بازیکن مستعد اهل شهرستان دزفول که در آکادمی فولاد رشد کرده و توانایی بازی در چند پست را دارد، کمتر از حد انتظار ظاهر شده و حالا هم که با انتشار این استوری اعلام کرده در اوج جوانی از فوتبال کاره خواهد گرفت؛ تصمیمی عجیب، غیرمنتظره و البته باورنکردنی که ممکن است واکنش احساسی به شرایطی باشد که او امسال تجربه کرده. البته دوستان نزدیک او می‌گویند که بعید است در این تصمیم جدی باشد و تنها سختی های این چند وقت باعث این تصمیم از سوی وی شده است.

تلاش ورزش سه برای گفتگو با سینا مریدی به جایی نرسیده. این در حالی است که از مسئولان فولاد نیز کسی موفق نشده او را در چند روز گذشته پیدا کند و با وی درباره این اقدام عجیب به گفتگو بنشیند.

 

هرچه که هست اگر مریدی قصد بازگشت به فوتبال و پاک کردن این استوری را داشته باشد، باید بپذیرد که زندگی منظم، حرفه ای و دشواری های طبیعی یک فوتبال درجه اول، بخشی از شغل اوست. و الا فوتبال او در شرایطی به پایان خواهد رسید که بعدها درباره اش می‌گویند: «او از بازیکنانی بود که به حقش نرسید.» عنوانی تسلی بخش که به هیچ دردش نمی‌خورد.

 

در متن اینستاگرامی مریدی نوشته شده است:


«شاید این تلخ‌ترین استوری زندگی من باشد. خواستم یک تشکر کنم از تمام کسانی که در این مدت یعنی از پنج سالگی که فوتبال را شروع کردم و تا امروز برای من زحمت کشیدند و شرمنده شان شدم.


 هر انسانی یک کاسه صبری دارد و از حدش که بگذرد، دیگر واقعا تحملش سخت است. امسال بدترین سال فوتبالی‌ام را گذراندم، به طرزی که این مشکلات به طور کلی روی زندگی شخصی‌ام تاثیر کاملا منفی گذاشته است و دیگر بیش از این توان ندارم. کسانی که به من لطف داشتند، دست‌شان را می‌بوسم و کسانی که من را به این نقطه رساندند ... به خدا می سپارم. حرف برای گفتن زیاد است ولی تا جای کسی نباشیم و در شرایطی که هست قرار نگیریم، نمی‌توانیم او را قضاوت کنیم. پس هیچ‌کس نمی‌تواند من را قضاوت کند، چون نمی‌داند در طولاین یک‌سال به من و خانواده‌ام چه گذشت. همچنین دوستان محدودی دارم که به آن‌ها نیز خیلی سخت گذشت. این یک‌سال پر از دل شکستگی و درد بود. به همین دلیل تصمیم گرفتم، در همین لحظه از دنیای فوتبال خداحافظی کنم و تمام آرزوها و زحماتی که داشتم و کشیدم و یک عمر را نادیده بگیرم.


همه ما نقص ها و اشتباهاتی در طول مسیر زندگی داشتیم و داریم ولی نحوه برخورد کسانی که می‌توانند ما را به مسیر درست برگردانند، خیلی مهم و تاثیرگذار است. من هم اشتباهاتی داشتم که به چشم کسی پوشیده نیست ولی این اشتباهات به قیمت یک سال عذاب و سختی برای خودم و خانواده ام تمام شد و دیگر واقعا توانی نمانده است. ان‌شاءالله این فصل هم با کسب سهمیه توسط تیم فولاد و دوستان عزیزم همراه باشد و بتوانند دل مردم خوزستان را شاد کنند.»

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها