أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۸۵۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۸     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به پیگیری‌های انجام شده عمده مشکل کارخانه روغن نباتی جهان برطرف شد.

به گزارش پایگاه 598، مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از فعالیت دوباره کارخانه روغن نباتی جهان در آینده نزدیک خبر داد و اظهار کرد: با پیگیری‌ها و نشست‌های مختلف انجام شده با مسؤولان مربوطه مشکل اصلی روغن نباتی زنجان حل شده است.

وی با اشاره به اینکه در کمیته صنعت و معدن قرار شده بود از ظرفیت‌های آماده استان در راستای ایجاد شتغال استفاده شود، افزود: در این کمیته مقرر شده بود تا از ظرفیت کارخانه‌ها و شرکت‌های تولیدی مانند روغن نباتی جهان و چرم مصنوعی زنجان در راستای ایجاد اشتغال بهره‌گیری شود.


وی با بیان اینکه در بحث روغن نباتی جهان یک اختلاف عمده وجود دارد که در مراحل قضایی است، تصریح کرد: با توجه به بدهی دولت در ادوار گذشته به شرکت که تا کنون وصول نشده بود تا مواد اولیه تهیه شود، در نشست با معاون وزارت صنعت و معادن مصوب شد تا مواد اولیه تحویل این کارخانه شود تا به زودی فعالیت‌های خود را آغاز کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی افزود: خبر پیگری به مدیرعامل شرکت مبنی بر تحویل مواد اولیه تهیه روغن نباتی از دولت و راه‌اندازی دوباره کارخانه داده شد.

طاهری ایجاد اشتغال را از اولویت‌های کاری خود و مجلس خواند و افزود: با راه‌اندازی شرکت تولیدی روغن نباتی جهان زمینه اشتغال 200 تا 250 نفر در استان فراهم می‌شود.

وی در ادامه در خصوص رفع مشکل شرکت چرم مصنوعی نیز گفت: در خصوص بحث شرکت تولیدی چرم مصنوعی چندین جلسه با مسؤولان مربوطه برگزار شده و با مدیر عامل بانک تجارت نیز چندین جلسه و نشست داشتیم تا راه‌اندازی این شرکت نیز هر چه زودتر انجام شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها