أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۷۵۸۶۳
زمان انتشار: ۰۹:۵۳     ۳۰ مرداد ۱۳۹۹
لئو با دشداشه یا کلاه چینی؟
سکوت این روزهای لیونل مسی اضطراب و نگرانی را در بارسلونا و هوادارانش افزایش داده است. او به رونالد کومان و پروژه نامعلومش اعتماد می کند یا ....؟
به گزارش پایگاه 598، لیونل مسی در بارسا می ماند یا پس از 20 سال از جمع آبی اناری ها جدا می شود؟ این بزرگترین سوال این روزهای فوتبال دوستان و به خصوص هواداران بارسلوناست که دوران سختی را پس از شکست 8-2 از بایرن پشت سر می گذارند.

 

 

لیونل مسی جمعه گذشته تاریک ترین شب فوتبالی خود با پیراهن بارسا را تجربه کرد. اگر تاریک ترین شب فوتبالش را فینال جام جهانی 2014 و شکست از آلمان بدانیم، قطعا باخت سنگین به بایرن، دومین شکست تلخ تمام دوران فوتبال مسی محسوب می شود که هرگز نیز فراموش نخواهد شد.

 

مسی از مدت ها پیش گفته بود که بارسلونا تیمی در حد و اندازه های قهرمانی چمپیونزلیگ نیست. بارسا به کمک خلاقیت های او توانست از سد ناپولی در یک هشتم نهایی گذر کند اما بایرن حریفی کاملا متفاوت بود و به دنیا نشان داد که پیش بینی های مسی تا چه اندازه درست بوده است.

 

 

 

 

فوق ستاره آرژانتینی از مدت ها پیش به کانون شایعه و گمانه زنی تبدیل شده و تقریبا پس از هر ناکامی بارسا بحث جدایی او نیز مطرح می شود. در آخرین تمدید قرارداد او، بندی گنجانده شده است که بر اساس آن می تواند با اختیار خودش از بارسا جدا شود. مسی امسال از این بند استفاده نکرد و در بارسا ماند؛ در حالی که قراردادش سال بعد به اتمام می رسد. او در حال حاضر تمایلی هم برای تمدید ندارد و این روزها در انتظار تحولات باشگاه نشسته است.

در مورد آینده لیونل مسی حرف و حدیث بسیار است و از سه باشگاه به عنوان مقصد احتمالی بعدی او در صورت جدایی از بارسا نام برده می شود: منچسترسیتی، اینترمیلان و پی اس جی.

در این بین گفته می شود که بیش از همه منچسترسیتی با هدایت پپ گواردیولا و مالکان اماراتی اش و نیز اینتر با مالکان چینی اش برای شکار لیونل مسی شانس دارند.

 

پس از انتخاب رونالد کومان به عنوان سرمربی جدید بارسا اولین ماموریت او راضی کردن لیونل مسی و متقاعد کردن او به ایده هایش خواهد بود. مرد هلندی باید به مسی ثابت کند که پروژه او یک پروژه برنده است و در نهایت مسی باید انتخاب کند که با کومان یک فصل دیگر به بارسا فرصت بدهد یا یک پروژه برنده امتحان پس داده را انتخاب کند.

 

طراح عکس: سبحان ضرغامی

 

 

اینتر

سه روز پیش روزنامه موندو دپورتیوو به نقل از یکی از کارکنان سابق بخش استعدادیابی باشگاه اینترمیلان گزارش داد که ژانگ رئیس چینی این باشگاه از مدت ها پیش به جذب مسی علاقه داشته و بازی کردن ابرستاره آرژانتینی در تیمش را رویای بزرگ خود می داند.

 

 

 

این روزنامه می‌گوید علاقه اینترمیلان به لیونل مسی از چندین سال پیش حالا دیگر رازی است که همه از آن مطلع هستن»:« ژانگ رئیس باشگاه بارها در صحبت از نقل و انتقالات گفته بود که من مسی را می خواهم. ولی ما برایش توضیح می دادیم که به دلیل قوانین بازی جوانمردانه مالی حتی اگر پولش هم وجود داشته باشد انتقال مسی به اینتر ممکن نیست. ولی من به شما اطمینان می دهم که بازی مسی در اینتر رویای بزرگ او است.»

 

این ماجرا به زمانی برمی گردد که چهار سال پیش مالکین جدید اینتر از راه رسیدند و ژانگ به عنوان رئیس باشگاه ایتالیایی منصوب شد.

چند هفته پیش شبکه رای ایتالیا اعلام کرد خورخه مسی پدر ابرستاره آرژانتینی در شهر میلان آپارتمانی خریده و قصد دارد با مدیریت اینتر مذاکراتی درباره انتقال پسرش به این تیم انجام دهد. گاتزتا هم بعدها با تایید این خبر گفت خورخه مسی از ماه آگوست در این آپارتمان خود در شهر میلان مستقر شده است.

 

درآمد اینتر در سال 2019: 364.6میلیون یورو

هزینه برای جذب بازیکن از سال 2016: 585 میلیون یورو

 

 

 

افشای پیشنهاد باورنکردنی شیخ منصور به مسی :: ورزش سه

 

 

منچسترسیتی

دوشنبه نشریه میرر در گزارشی اختصاصی ادعا کرد در صورتی که مسی در نهایت تصمیم به جدایی از بلوگرانا بگیرد، محتمل ترین گزینه او برای انتقال منچسترسیتی خواهد بود.

این روزنامه می‌گوید سیتی با مالکیت شیخ منصور حاضر است برای راضی کردن مسی به انتقال به منچستر و دوباره کار کردن زیر نظر پپ گواردیولا هر مبلغی که مد نظر او باشد را پرداخت کند. سیتیزن‌ها اطمینان دارند که اگر مسی به دنبال چالشی جدید بوده و بخواهد بارسا را ترک کند، هیچ باشگاه دیگری نخواهد توانست پیشنهادی به جذابیت پیشنهاد سیتی به او ارائه دهد.

منچسترسیتی حالا منتظر کوچک‌ترین سیگنال و اشاره‌ای از طرف لیونل مسی است تا با پیشنهاد فریبنده اش به سراغ او رفته و دل ستاره آرژانتینی را برای سفر به شهر منچستر و کار کردن زیر نظر مربی سابقش پپ گواردیولا نرم کند.

 

درآمد سیتی در سال 2019: 610 میلیون یورو

هزینه برای خرید بازیکن از سال 2008: 1.85 میلیارد یورو

 

 

 

 

پاری سن ژرمن

پی اس جی یکی از سه باشگاهی است که از لحاظ مالی توان جذب مسی و برآورده کردن توقعات مالی او را دارد. باشگاه تحت مالکیت دولت قطر(از سال 2011) به مدیریت ناصر الخلیفی سال ها در رویای جذب کریستیانو رونالدو بود ولی سال 2017 توانست نیمار را از چنگ بارسلونا خارج کند.

با توجه به شرایط فعلی لیونل مسی در بارسا و اگر او درخواست جدایی بدهد، الخلیفی می تواند رویای هم تیمی شدن دوباره مسی با نیمار را محقق کند.

هرچند احتمال پیوستن مسی به پی اس جی چندان بالا نیست ولی در فوتبال غیرممکنی وجود ندارد.

 

درآمد در سال 2019: 635 میلیون یورو

هزینه برای جذب بازیکن از سال 2011: 1.24 میلیارد یورو

 

 

 

 

بدون شک روزهای سرنوشت سازی در انتظار بارسلونا، رونالد کومان و لیونل مسی هستند و فوق ستاره آرژانتینی باید در این دوراهی تصمیم بگیرد که رهبر پروژه ای جدید با آینده ای نامعلوم در بارسا باشد یا در 33 سالگی راهی تیمی شود که از چند سال پیش پروژه موفقی را شروع کرده و به دنبال تقویت هر چه بیشتر خود است.

مسی را فصل بعد در بارسا خواهیم دید یا با دشداشه و عقال عربی و حتی شاید کلاه چینی؟

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها